4. Який художній прийом позначає композицію твору Лесі Українки "Contra spem spero"? *
6. Назвіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою. *
Які проблеми порушено у "Лісовій пісні" Лесі Українки?
12. Кому з героїв твору належать слова: " На цілу довгу мить тобі я буду вірна, хвилину буду я ласкава і покірна, а зраду потоплю!"
14. Вставте потрібне слово замість пропуску в реченні :"Мені здається часом, що ......., ота стара, сухенька, то — матуся.Вона мене на зиму прийняла і порохном м'якеньким устелила для мене ложе".
Події в драмі-феєрії «Лісова пісня» розгортаються в такій послідовності
Установіть, чиї це слова: «Минай людські стежки, дитино, бо там не ходить воля, — там жура тягар свій носить. Обминай їх, доню: раз тільки ступиш—і пропала воля!» (драма-феєрія "Лісова пісня")
Хто з героїв-людей "Лісової пісні" знав ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою?
Композиційну особливість драми-феєрії «Лісова пісня» вказано в рядку
Благородство Мавки у творі "Лісова пісня" проявляється у вчинках, окрім
Жанр феєрія можна означити словами
«Старезний, густий, предковічний ліс на Волині. Посеред лісу простора галява з плакучою березою і великим прастарим дубом…
Цей уривок є
" ... був чоловік поважний і випускати з себе слів без потреби не любив. Сам був "парнишка" дебелий, "гвардійонець", як казали його односельчани, і на всіх через те дивився завжди згори вниз".
Це портрет ... (новела "Момент" В.Винниченка)
Що є портретом панни?
Прочитайте рядки.
Ліс ніби помирився з нами й не дивився так вороже і суворо; дуби із співчуттям поглядали на нас згори; оголені берези несміло визирали з-за них і посміхались білим гіллям.
У цих рядках використано
Втікачі після успішного завершення операції відчувають … .
4 «А … присовувався все ближче і ближче. Темна стіна його тупо, мовчки дивилась на нас…» (В. Винниченко «Момент»). Про що йде мова у тексті
Про що попросила панна оповідача? (За новелою "Момент")
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома