Справжнє ім'я та прізвище Лесі Українки
В якому університеті навчалася Леся:
Село, в якому жили Косачі на Волині
Померла Леся Українка
21. Ідея поезіі "Мріє, не зрадь!":
В уривку Ні, я хочу крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні, Без надії таки сподіватись, Жити хочу! Геть думи сумні!
Художній засіб у словосполученні "без надії сподіватись"-
Тема зображення сильної волі та віри, самозречення заради високої мети є у творі
2. До якої збірки (циклу) увійшла поезія "Contra spem spero"?
6. Назвіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою. *
10. У вірші «Contra spem spero» Леся Українка використала давньогрецький міфологічний образ:
11. "Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте…» Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як з уст сеї слабосилої, хворої дівчини". Ці слова належать:
22. Які художні засоби використано в уривку: Мріє, колись ти літала орлом надо мною, –Дай мені крила свої, хочу їх мати сама,Хочу дихать вогнем, хочу жити твоєю весною,А як прийдеться згинуть за теє – дарма!
8. До якого виду лірики відноситься поезія "Мріє, не зрадь!"?
4. Що в перекладі означає CONTRA SPEM SPERO?
1. Перший вірш Лесі Українки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома