Ліна Костенко " Дощ полив", "Кольорові миші ".

Додано: 8 лютого
Предмет: Українська література, 7 клас
18 запитань
Запитання 1

Ліна Костенко народилася в сім'ї

варіанти відповідей

селян

вчителів

шахтарів

козаків

Запитання 2

В українську культуру "одночасно прийшли люди з талантом і совістю", яких згодом називали .....( до яких приєдналася і Л.Костенко)

варіанти відповідей

шістдесятники

волелюбці

правдолюбці

сімдесятники

Запитання 3

Дідок старесенький у поезія "Дощ полив..."

варіанти відповідей

полив'яний

кропив'яний

засмучений

мокрий

Запитання 4

У вірші Ліни Костенко "Кольорові миші" часто повторюється слово "сірий", тому що

варіанти відповідей

це улюблений колір письменниці

сірий - це символ тієї епохи

авторка хотіла наголосити на буденності й одноманітності життя

цей колір символізує спокій, врівноваженість, мудрість

Запитання 5

Основна думка поезії "Дощ полив..." - це

варіанти відповідей

змалювання дощу у природі;

  розповідь про старого діда , що збирає блискавки;

  змалювання саду після дощу;

  необхідність дощу як цілющої сили для природи.

Запитання 6

З якої поезії Ліни Костенко ці рядки:

"Був сірий день. І сірий був сусід.

І сірий стіл. І сірі були двері." 

варіанти відповідей

 "Кольорові миші"

 "Крила"

"Чайка на крижині"

 "Дощ"

Запитання 7

"Кольорові миші" належать до

варіанти відповідей

любовна лірика

пейзажна лірика

  філософської лірики

громадянської лірики

Запитання 8

Фразеологізм «збити з пуття» означає:

варіанти відповідей

зіштовхнути з траси

  піти в обхід

  підбурити на погані вчинки

зійти з дороги на стежку

Запитання 9

Що означають наведені рядки?

Вони були нормальні і здорові,

А ця чаклунка збила їх з пуття.

варіанти відповідей

   те, що Анна розбудила у дітях фантазію та творчу уяву

 те, що діти бешкетували і поводилися дивно

 те, що з появою Анни почали хворіти діти

те, що діти і самі почали робити "кольорових мишей"

Запитання 10

Вірш "Дощ полив.."належить до лірики

варіанти відповідей

особистої

пейзажної

філосовської

громадянської

Запитання 11

1. Позначте образи, які притаманні поезії Л.Костенко "Дощ полив..."

варіанти відповідей

Дідок

Чайка

Анна

Ниви

Шлях

Сусід

Запитання 12

4. Позначте мотив поезії "Дощ полив..."

варіанти відповідей

Роздуми про сенс людського життя

Зображення оновлення природи

Розповідь про талановиту дівчинку, здібності якої не сприймають

Духовне багатство виявляється в кожного індивідуально

Запитання 13

12. Позначте всі художні засоби, які наявні в рядках поезії:

"Лиш дідок старесенький, кропив'яний

блискавки визбирує в траві".

варіанти відповідей

персоніфікація

пестливі слова

порівняння

метафора

Запитання 14

Основна думка поезії "Дощ полив..." - це

варіанти відповідей

змалювання дощу у природі;

  розповідь про старого діда , що збирає блискавки;

  змалювання саду після дощу;

  необхідність дощу як цілющої сили для природи.

Запитання 15

Визначте художній засіб «струшується сад, як парасолька" із поезії " Дощ полив..."

варіанти відповідей

метафора

гіпербола

 порівняння

 епітет

Запитання 16

З якої поезії Ліни Костенко ці рядки:

"Був сірий день. І сірий був сусід.

І сірий стіл. І сірі були двері." 

варіанти відповідей

 "Кольорові миші"

 "Крила"

"Чайка на крижині"

 "Дощ"

Запитання 17

Яку шкоду, на думку сусіда, нанесли йому кольорові миші? 

варіанти відповідей

 вигнали сусіда з хати

 згризли сухарі

  вчинили моральну шкоду

 прогризли дірку в підлозі

Запитання 18

Де перебувала лірична героїня поеми" Чайка на Крижині"?

варіанти відповідей

У Польщі

У Німеччині

В Україні

У Києві

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест