Ліна Костенко народилася в сім'ї
В українську культуру "одночасно прийшли люди з талантом і совістю", яких згодом називали .....( до яких приєдналася і Л.Костенко)
Зображення змін у природі внаслідок дощу,який її оновив і омолодив - це тема твору...
Зображення давніх часів, коли людей страчували за будь-яке чаклунство...- це тема твору
Дівчина Анна - головна героїня твору
Дідок старесенький у поезія "Дощ полив..."
Скільки рочків було Анні з поезії " Кольорові миші"
З яких листочків Анна робила миші
Хто залив чорнилом вирок на папері (" Кольорові миші")
У вірші Ліни Костенко "Кольорові миші" часто повторюється слово "сірий", тому що
Основна думка поезії "Дощ полив..." - це
Визначте художній засіб «струшується сад,як парасолька" із поезії " Дощ полив..."
З якої поезії Ліни Костенко ці рядки:
Був сірий день. І сірий був сусід.
І сірий стіл. І сірі були двері.
Що означають наведені рядки?
Вони були нормальні і здорові,
А ця чаклунка збила їх з пуття.
Вірш "Дощ полив.."належить до лірики
Людина нібито не літає....
А .....має! А ....має!
( Що має людина)
Побачивши чайку, лірична героїня здивувалася тим, що пташина
Крила - символ...
Кому "не треба ґрунту" (за твором "Крила")?
Прочитайте рядки з поезії Ліни Костенко "Чайка на крижині" й визначте, який художній засіб у них ужито:
В цьому році зима
Не вдягала білої свити,
Часом вже й приміряла,
Та хтось їх зразу крав.
Чайка з поезії Ліни Костенко "Чайка на крижині" пливла по річці
"Крила людини", за Ліною Костенко, - це
Інакомовлення, наділення тварин, птахів, рослин, предметів рисами характеру людини- це
Крила в людини "не з пуху-пір'я, а з ...":
("Крила")
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома