Лінійні алгоритми. Середовище програмування Scratch

Додано: 14 квітня
Предмет: Інформатика, 3 клас
12 запитань
Запитання 1

Команда – це...

варіанти відповідей

вказівка виконати певні дії

повідомлення, яке є розповідним реченням

система дій

Запитання 2

Хто може виконувати алгоритми?

варіанти відповідей

командир

виконавець

учасник

Запитання 3

Алгоритм – це...

варіанти відповідей

певна дія

певний план

послідовність команд

Запитання 4

Виберіть із перелічених речень ті, які є командами.

(три правильних відповідей)

варіанти відповідей

Закрий вікно

Лунає дзвінок

Як розв′язувати задачу?

Зупинись!

Переходь вулицю

Запитання 5

Програма для роботи з алгоритмами називається...

варіанти відповідей

Paint

PowerPoint

Tux Paint

Scratch (скретч)

Запитання 6

З якої команди починається виконання алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 7

Як називається виконавець у середовищі Scratch?

варіанти відповідей

фанта

спрайт

скрипт

живчик

Запитання 8

Яким буде результат виконання програми?

варіанти відповідей

виконавець намалює коло і скаже "Ура, море!"

виконавець намалює квадрат і скаже "Ура, море!"

виконавець переміститься по прямій і скаже "Ура, море!"

виконавець намалює пряму і скаже "Ура, море!"

Запитання 9

Що буде після виконання цієї програми?

варіанти відповідей

Кіт переміститься на 30 кроків

Кіт переміститься на 10 кроків

Кіт намалює лінію

Запитання 10

До яких команд належать команди синього кольору?

варіанти відповідей

оператори;

керування;

рух;

звук

Запитання 11

До якої групи команд належить

варіанти відповідей

Вигляд

Звук

Олівець

Події

Запитання 12

Скільки разів буде виконуватися команда ?

варіанти відповідей

 1

10

100

Нескінченна кількість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест