Не є характерною для поетів-шістдесятників рисою творчості:
У назві збірки В. Стуса "Веселий цвинтар" використано
Кого Олесь Гончар назвав "витязем молодої української поезії"?
Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?
В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник» представлено:
У жанрі колискової пісні написано вірш:
Події якого історичного періоду описані Ліною Костенко в романі «Маруся Чурай»?
Яку пісню мала на увазі Маруся, коли благала:«Дівчаточка, дівчатонька, дівчата! Цю не співайте, я ж іще жива»
.«Щось у мене було від діда Тараса і від прадіда Сковороди»,- так про себе сказав(ла):
Творчість ………….— переплетіння багатьох тематик, інтонацій, сплетіння стількох колізій — червоного та чорного — що тільки диву даєшся, який невичерпаний запас духовності у цієї людини. (на місці крапок вставте прізвище поета (поетеси):
1. Продовжте вислів М. Вінграновського: «Ми всі з одного часу, з одного народу. Наші юність і молодість, наше тодішнє молоде життя мало подвійну сутність: одну офіційну, казенну, для вчителів та оцінок у школі, а другу — поза школою, де було життя справжнє, життя реальне. Коли ця подвійність була усвідомлена, стався бунт: піднялася наша справжня сутність і відкинула оту офіційну, фальшиву. З цього бунту і почалося...»:
Режисером, поетом, прозаїком, актором був ...
Був сценаристом на кіностудії ім. О. Довженка, написав сценарії до кінофільмів «Сон» (у співавторстві з В. Денисенком) та «Захар Беркут»
Укажіть художній засіб, який використано в рядку Червоне – то любов, а чорне – то журба
Автор рядків
І застиг він на роки й століття
В золотому німому захопленні:
Микола Ткачук зазначав, що цей поет реформував жанр балади, відкинувши традиційні легендарно-історичні, героїчні й фантастичні її атрибути, але залишивши ліро-епічну структуру, напружений сюжет.
Автор поезії "Задивляюсь у твої зіниці"
Перу Л.Костенко належать вірші, крім
Розділи роману "Маруся Чурай" Л.Костенко мають такі назви, крім
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома