За Повістю минулих літ « …було три брати» причетні до заснування Києва
Твори, що описують важливі історичні події, розташовані в хронологічному порядку, називаються...
Найвідомішим літописцем був...
Чому помер князь Святослав в літописній оповіді «Святослав укладає мир з греками…»?
Хто «засіяв книжними словами»?
Представники яких народів приходили до Володимира?
Народ, який проживав у збудованому князями Києм, Щеком та Хоривом місті:
Автор слів «Іду на ви»:
Собор, що згадується в легенді «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»:
Про кого йдеться: «Заклав місто велике, біля того міста Золоті Ворота. Заклав і церкву Святої Софії… Любив книги, читав їх часто і вдень, і вночі».
Про кого йдеться:«У походах він ходив легко і багато воював. Не возив він за собою в походах ні воза, ні казанів, не варив м’яса, а тонко нарізавши конину, або звірину, підсмажував на вогні і так їв».
З якого твору цитата: "Не можемо забути ми красоти тої, бо кожна людина, раз скуштувавши солодкого, не візьме потім гіркого».
З якого твору цитата: «Тоді пішов князь до столиці, воюючи і розбиваючи міста, які стоять і донині безлюдні… Дійшов він до Царгорода. І дали йому данину».
Кому належать слова?
«Так не посоромимо землі Руської, а ляжемо тут кістьми, бо мертві не знають ганьби. Якщо ж побіжимо – сором нам буде».
З якого літописного оповідання власні назви Царгород, Дніпро?
Художній твір, що призначений для постановки на сцені називається...
Бог, що літав на крилах і грав на золотій кобзі "Княжа Україна"
Хто з героїв твору "Микита Кожум'яка" промовив такі слова: "Хто не бореться, той раб!"?
Микита вийшов боротися зі Змієм із...(за твором О.Олеся «Микита
Кожум´яка»)?
Найбільшу мудрість Ярослава, за твором О. Олеся, виявилася
Северин та Василь – друзі Наталочки були
Хто попередив родину Руснаків про те,що козацька шабля в небезпеці
Реліквія у творі 2Таємниця козацької шаблі" - це...
У якому місті родина Руснаків знайшла козацьку шаблю ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома