Є. Гуцало "Лось"

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 148 разів
12 запитань
Запитання 1

Невеликий прозовий твір , у якому зображений переважно один епізод із життя одного або кількох персонажів - це

варіанти відповідей

повість;

оповідання;

легенда.

Запитання 2

У яку пору відбувається дія у творі?

варіанти відповідей

Кінець зими;

рання весна;

пізня осінь.

Запитання 3

Тварина у творі Є. Гуцала - це

варіанти відповідей

Молода лосиха;

лосеня;

старий самець.

Запитання 4

Чому лось опинився на річці?

варіанти відповідей

 Його загнали мисливці;

 Прийшов на водопій;

 Хотів перейти на протилежний берег.

Запитання 5

Що згадав лось про події минулої осені?

варіанти відповідей

Мисливці поранили його, але він утік;

на нього було відкрито полювання;

мисливці врятували його від зграї вовків;


Запитання 6

Як описуються очі тварини, що потрапила у пастку?

варіанти відповідей

"...лось тихо плакав."

"...очі...аж горіли червоним розпачем."

"...очі благали про допомогу."

Запитання 7

Чому хлопчики приїхали у ліс?

варіанти відповідей

По хмиз;

Покататися на санчатах;

Дядько запросив їх на полювання.

Запитання 8

Автор порівнює братів з ...

варіанти відповідей

Грибами-опеньками;

грибами-підберезовиками;

грибами-боровиками

Запитання 9

Діти, рятуючи тварину, ....

варіанти відповідей

...звернулися по допомогу до дядька Шпичака;

...за допомогою мотузки витягли лося на берег;

...прорубали сокирою на кризі хід до берега.

Запитання 10

Чому загинув лось?

варіанти відповідей

 Його підстрелив дядько Шпичак;

 Його затягнуло під кригу;

 Згодом його вполювали браконьєри

Запитання 11

Як поводились хлопчики з дядьком після загибелі лося?

варіанти відповідей

 Попросили у дядька роги;

 Заявили на дядька охороні заповідника;

Дали зрозуміти дорослому, що засуджують його вчинок.

Запитання 12

Чим завершилась ця історія?

варіанти відповідей

Лось помер;

мисливець пожалів лося;

лосю допомогли робітники заповідника.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест