\ Люблінська унія. Берестейська унія. Соціальна структура суспільства. Економічне життя села і міста.

Тест виконано: 10 разів
8 запитань
Запитання 1

Міський уряд, що складався з двох колегіальних виборних органів - ради і лави - у містах, які користувалися магдебурзьким правом, називався

варіанти відповідей

дума

ратуша

магістрат

сейм

Запитання 2

Його називали "некоронованим королем Русі", він був одним з претендентів на польську корону

варіанти відповідей

Стефан Баторій

В.- К. Острозький

Сигізмунд II Август

Дмитро Вишневецький

Запитання 3

Який стан українського суспільства після укладення Люблінської унії (1569 р.) найбільш швидко зазнав полонізації та окатоличення

варіанти відповідей

шляхта

селяни

містяни

священники

Запитання 4

Який документ остаточно запровадив кріпацтво на українських землях

варіанти відповідей

Перший Литовський статут

Другий Литовський статут

Третій Литовський статут

Запитання 5

Магдебурзьке право - це

варіанти відповідей

право міста на самоврядування

право на звільнення від податків

дозвіл на торгівлю для іноземних купців

право на апеляцію судового рішення

Запитання 6

Належність до якої релігійної конфесії гарантувала українській шляхті доступ до посад і реалізацію прав і привілеїв у Речі Посполитій у першій половині XVII ст.?

варіанти відповідей

православ’я

соцініанства

кальвінізму

католицизму

Запитання 7

Це стосується греко-католицької віри:

варіанти відповідей

підпорядковувалася папі римського

підпорядковувалася вселенському патріархові

богослужіння латинською мовою

календар як у православних

календар як у католиків

віровчення про духа святого як у католиків

Запитання 8

Вибрати те, що стосується Берестейської унії (3 правильні відповіді)::

варіанти відповідей

відбулася в 1596 році

відбулися два окремі собори противників і прихильників унії

всі православні стали католиками

всі католики стали греко-католиками

виникає протестантська церква

Михайло Рогоза став першим унійним митрополитом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест