"Вільний дух народу ще тлів під попелом неволі". Про які часи писав М.М.Коцюбинський?
Той народ не був звичайнісіньким господарським волом, якого вдовольняли тяжка праця й спочинок. Ярмо наклади на шию [ ... ] , який корився силі, але очі йому від гніву наливалися кров'ю.
Замість крапок вставте пропущені слова
Чому Остап вирішив покинути рідне село?
Про кого думав Остап, покидаючи рідну домівку?
"Був то молодий, безвусий парубок, міцно збудований, у високій сивій кучмі, короткій чугаїнці і з довгим ціпком. "
Чий це портрет?
"Весела і добродушна вдача Іванова не раз ставала їм у пригоді при довгій і важкій блуканині по чужих краях."
Від чого чи кого ж втік Іван?
Відновіть послідовність подій:
А. Перебування у плавнях і пошуки Соломією порятунку
Б. Переправа через Прут і поранення Остапа
В. Спроба Соломії визволити коханого з-під турецької варти
Г. Життя у циган-конокррадів
Д. Загибель героїні
Такої сюжетної лінії НЕМАЄ в творі М. Коцюбинського "Дорогою ціною"
Художні засоби, які використав автор твору, висловлюючись: «Невиразною чорною плямою лежало сонне село у видолинку»:
Переховуючись у яругах, втікачі очікували:
Що вразило втікачів, коли вони переховувалися в камишах?
Що робили Остап із Соломією для того, щоб переправитися через річку?
Річка, за якою знаходиться Туреччина:
Вирушаючи на пошуки людей, Соломія залишила Остапа:
Яким чином Соломія віддячила циганам за допомогу? Вона їм:
Героїня повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» Соломія була
Соломія, щоб її не впізнали та не повернули панові, переодягалася
У кого переховувалися Остап і Соломії після переправи на другий берег та поранення Остапа
Визначте епізод-кульмінацію твору М. Коцюбинського «Дорогою ціною»
Через що Соломія вимушена була повернутися в плавні до Остапа, розпочавши пошуки людей? Бо:
Старому Остапу вчувалось, що його кличе
Героїня повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» Соломія загинула, рятуючи Остапа
Як боронився Остап від вовка:
Половина мене лежить у Дунаї,- говорить Остап,- а друга:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома