Новела «Intermezzo» М. Коцюбинського присвячена
А «Тіням забутих предків»
Б «Цвітові яблуні»
В кононівським полям
Г Лесі Українці
Д дружині
На початку новели «Intermezzo» і в її фіналі наявний такий образ
А Моя утома
Б Жайворонки
В Зозуля
Г Три білі вівчарки
Д Залізна рука города
Ознакою драматичною твору в новелі «Intermezzo» є
А розповідь селянина про п’ять голодних діток
Б розгортання дії переважно в одному місці
В образ «тисяч чорних ротів»
Г перелік дійових осіб на початку твору
Д переживання ліричного героя
Новела «Intermezzo»
А житійна
Б пригодницька
В фантастична
Г автобіографічна
Д документальна
Прочитайте рядки з новели «Intermezzo» М.Коцюбинського.
Врешті стою. Мене спиняє біла піна гречок, запашна, легка, наче збита крилами бджіл. Просто під ноги лягла співуча арфа й гуде на всі струни. Стою і слухаю.
Наявність зорових, нюхових і слухових образів в уривку — яскрава ознака
А реалізму
Б романтизму
В імпресіонізму
Г експресіонізму
Д сентименталізму
Прочитайте уривок із новели «Intermezzo»
М. Коцюбинською.
Сіра маленька пташка, як грудка землі, низько висіла над полем. Тріпала крильми на місці напружено, тяжко і важко тягнула вгору невидиму струну від землі аж до неба. Струна тремтіла й гучала. Тоді, скінчивши, падала тихо вниз, натягала другу з неба на землю…
У цьому описі пташка «єднала небо із землею» у
А ліру
Б кобзу
В бандуру
Г арфу
Д цимбали
Прочитайте уривок із новели «Intermezzo»
М. Коцюбинського.
Прощайте. Йду поміж людьми. Душа готова, струни тугі, наладжені, вона вже грає…
Цей епізод твору є
А експозицією
Б зав’язкою
В розвитком дії
Г кульмінацією
Д розв’язкою
Композиційною особливістю новели «Intermezzo» М. Коцюбинського є
А розповідь від третьої особи
Б розповідь від першої особи
В кульмінація на початку твору
Г широкі діалоги
Д перебіг подій новели впродовж однієї доби
В українській літературі М. Коцюбинський відомий передусім як
А романтик
Б реаліст
В символіст
Г імпресіоніст
Д експресіоніст
Твір М.Коцюбинського "Intermezzo" за жанром є:
А драматичним;
Б епічним;
В ліричним
Г ліро-епічним
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома