Хто носив малого, босоногого Михайла на руках до школи?
Яку книжку хотів почитати Михайлик?
Повість присвячена
Повість " Гуси-лебеді летять" за жанром
Діда Михайлика звали
У 9 років хлопчик вмів
" Це був найкращий хліб мого дитинста..." говорив Михайлик про
Мама носила насіння в широкому поясі,
Хто привів Михайлика у школу
Хто навчив Михайлика читати?
Чому Михайлик засмутився, коли одного ранку побачив за вікном сніг?
Чому мама не сварила хлопчика за те, що він забрав гарбузове насіння?
Дід Дем'ян стверджував, що лебеді на крилах приносять...
Михайлик, слухаючи розповідь діда про ключі, які має сонце, став хвилюватися (через що?)
" Вона перша в світі навчила мене любити роси, легенький ранковий туман, п’янкий любисток, м’яту, маковий цвіт, осінній гороб і калину, вона першою показала, як плаче од радості дерево, коли надходить весна, і як у розквітлому соняшнику ночує оп’янілий джміль. Від неї першої я почув про калиновий міст, до якого й досі тягнуся думкою і серцем..."
Про кого Михайлик так говорив?
За що «духопелять тебе i називають махометом, вариводою, лоботрясом»? За те, що
Що означають фразеологізми «вискакували клепки, розсихались обручi, губились ключi вiд розуму, не варив баняк, у головi лiтали джмелi, замiсть мiзкiв росла капуста, не родило в черепку, не було лою пiд чуприною, розум якось втулявся аж у п’яти i на в’язах стирчала макiтра»
Чому, на думку матері, не треба читати всю Біблію?
Що натрушують лебедi на хати, на землю i в душу
Укажіть, з чого збирався робити чорнило Михайлик?
Повернувшись після прогулянки з Любою додому, Михайлик побачив ворота до свого двору відчиненими. Це відбулося через те, що:
Усім в театрі сподобалась картина, коли:
Лебеді в повісті М.Стельмаха символізують
" Поменшав світ, померхли дні мої, а ночі так тривожить, що я прокидаюся мокрий од сліз." Із чим пов'язаний такий душевний стан Михайлика?
Хто допоміг Михайлику потрапити до театру?
Хто з героїв сказав про Михайлика пророчі слова: " Будеш іти межи люди й вибивати іскри..." ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома