У реченні "Фанерні танки, старі віджилі машини стояли в цій мертвій зоні..." використано такий троп (художній засіб):
Фраза "Над вовком розламувалося небо" є
У реченні "За кілька днів Сіроманець вивчив їхній графік" використано
Речення "...Сіроманець...спокійно перечікував смертоносний тайфун з вогню та сталі" містить
Образом "смертоносний тайфун з вогню та сталі" відтворено
У реченні "...вовк одбігав від них подалі, не потрапляв на очі" використано
У реченні "Така тиха благодать наступала, якої, мабуть, не знав жоден вовк на світі" використано всі засоби, ОКРІМ
У реченні "Ніякий Чепіжний не заходив сюди, не морочив голови гарячий гавкіт собак" є
Домінуючим ( головним) художнім засобом у реченні "Басували вітри по відкритій рівнині, гасали наввипередки, лопотіли білими сніговими полами, навивали малим молодим вітрам старі степові пісні" є
" З харчами, правда, було слабувато: миші-полівки, та й усе. Інколи який заєць забігав уночі в це біле привілля, не розібравши, куди він забіг... Зайцями вовк не перебирав ніколи, а особливо в цю полігонну зиму". Виділена метафора позначає
" З харчами, правда, було слабувато: миші-полівки, та й усе. Інколи який заєць забігав уночі в це біле привілля, не розібравши, куди він забіг... Зайцями вовк не перебирав ніколи, а особливо в цю полігонну зиму". Виділений образ є
"Одного разу, коли літаків прилетіло особливо багато, й вовка разом з його воронкою підкинуло в небо (він навіть думав, що він уже не вовк,а птиця) та опустило в чорно-біле місиво, Сіроманець оглух". Виділена метафора позначає
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома