Макроекономіка 107-140

Додано: 15 травня
Предмет:
35 запитань
Запитання 1

З погляду класичної теорії причиною циклічного безробіття є:

варіанти відповідей

Глибокі структурні зрушення у економіці

Втрата частини ВВП

Надмірна пропозиція робочої сили

Спади і кризи в економіці

Запитання 2

Крива Філліпса у короткостроковому періоді відображає зв'язок між безробіттям та:

варіанти відповідей

Рівнем інфляції

Рівнем ВВП

Темпами інфляції

Рівнем цін

Запитання 3

Крива Лоренца відображає:

варіанти відповідей

Абсолютно рівномірний росподіл

Фактичний розподіл доходів

Процент доходу

Абсолютно не рівномірний росподіл

Запитання 4

Що не є проявом макроекономічної нестабільності:

варіанти відповідей

Зростання розриву в доходах між нійбіднішими верствами населення.

Зростання розриву в доходах між найбагагатшими верствами населення.

Різниця розриву в доходах між нійбіднішими і найбагагатшими верствами населення.

Зростання розриву в доходах між нійбіднішими і найбагагатшими верствами населення.

Запитання 5

На сукупний попит ціни впливають:

варіанти відповідей

Обернено

Прямо

Опосередковано

Безпосередньо

Запитання 6

В умовах повної зайнятості зростання сукупного попиту супроводжується:

варіанти відповідей

Збільшенням реального ВВП

Зменшенням реального ВВП

Збільшенням номінального ВВП

Зменшенням номінального ВВП

Запитання 7

До цінових чинників сукупного попиту належить:

варіанти відповідей

Ефект багатства

Ефект пропозиції грошей

Ефект обмінного курсу

Ефект відсоткової ставки

Запитання 8

Сукупна пропозиція це обсяг:

варіанти відповідей

Кількості грошей в обігу

Реального ВВП,який економіка пропонує для продажу з метою отримання прибутку.

Загальної кількості товарів і послуг

Швидкості обертання рівня цін

Запитання 9

Згідно з класичною моделлю сукупної пропозиції падіння сукупного попиту спричиняє:

варіанти відповідей

Підвищення цін

Зменшення прибутковості

Збільшення прибутковості

Зниження цін

Запитання 10

Зміни в економіці,які графічно можна зобразити як рух уздовж горизонтального відрізку кейнсіанської кривої сукупної пропозиції,супроводжується:

варіанти відповідей

Зміною процентної ставки

Рівноважним рівнем цін

Підвищення обсягу виробництва.

Падіння обсягу виробництва

Запитання 11

Якщо рівень цін зростає,а виробництво скорочується,то це викликано зсувом кривої:

варіанти відповідей

Сукупної пропозиції ліворуч.

Сукупної пропозиції праворуч

Сукупного попиту ліворуч

Сукупного попиту праворуч

Запитання 12

Кейнсіаський відрізок на кривій сукупної пропозиції:

варіанти відповідей

Зображений кривою пропозоції

Зображений горизонтальною лінією

Зображений вертикальною лінією

Зображений прямою

Запитання 13

Якщо податки на підприємство зростуть,це приведе до зменшення:

варіанти відповідей

Сукупного попиту

Сукупної пропозиції

Сукупна пропозиція, а сукупний попит залишається не змінним

Сукупного попиту,а сукупна пропозиція залишається не змінною.

Запитання 14

При переході від натурального господарства до ринкового,прямий продукт обміну(бартер)поступився місцем грошам. Це відбулося у зв'язку з тим,що бартер:

варіанти відповідей

був не ефективним за рахунок доходів,пов'язаних з необхідністю пошуку товару

був ефективним за рахунок доходів,пов'язаних з необхідністю пошуку товару

був не ефективним за рахунок витрат,пов'язаних з необхідністю пошуку товару

був ефективним за рахунок витрат,пов'язаних з необхідністю пошуку товару

Запитання 15

М1 включає:

варіанти відповідей

металеві гроші,готівку,чекові вклади

готівку,чекові вклади, цінні папери

чекові вклади, готівку, акції, облігації

металеві гроші,чекові вклади, цінні папери

Запитання 16

До функції грошей не належить:

варіанти відповідей

Засіб нагромадження

Засіб платежу

Міра вартості

Засіб збагачення

Запитання 17

Емісія готівкових грошей це:

варіанти відповідей

випуск комерційним банком в обіг грошей у готівковій і безготівковій формах.

випуск національним банком в обіг грошей у готівковій і безготівковій формах.

випуск національним банком в обіг грошей лише у готівковій формі

випуск національним банком в обіг грошей лише у безготівковій формі

Запитання 18

Що має на меті Національний банк,підвищуючи облікову ставку:

варіанти відповідей

Зменшення рівня інфляції

Збільшення рівня інфляції

Зменшення відсоткової ставки

Збільшення відсоткової ставки

Запитання 19

Якщо норма обов'язкових резервів комерційного банку становить 100%,то величина грошового мультиплікатора дорівню:

варіанти відповідей

100

0.1

10

1

Запитання 20

Надлишкові резерви комерційного банку це:

варіанти відповідей

Сума фактичних резервів

Різниця між сумою фактичних резервів і сумою обов'язкових резервів.

Сума обов'язкових резервів

Сума фактичних і обов'язкових резервів

Запитання 21

Надлишкові резерви комерційного банку це:

варіанти відповідей

Сума фактичних і обов'язкових резервів

Сума фактичних резервів

Сума обов'язкових резервів

Різниця між сумою фактичних резервів і сумою обов'язкових резервів.

Запитання 22

Норма обов'язкових резервів запроваджується,як засіб:

варіанти відповідей

Все вище перераховане

Обмеження грошової маси

Вилучення грошей з вкладів

Підтримки ліквідності банків

Запитання 23

На обсяг якого з елементів ВВП найбільше впливає зміна відсоткової ставки:

варіанти відповідей

Інвестиції

Споживчі витрати

Державні витрати

Зміна цін

Запитання 24

Щоб збільшити грошового пропозицію,національний банк має:

варіанти відповідей

Змінити облікову ставку

Змінити норми додаткових резервів

Купити державні облігації,зменшити резервну норму

Змінити коефіцієнт готівки

Запитання 25

Якщо реальний ВВП зменшиться,то за постійної швидкості обертання грошей:

варіанти відповідей

Зменшиться попит на гроші для угод

Збільшиться попит грошей для угод

Не зміниться попит грошей для угод

Зміни будуть залежати від швидкості обертання грошей

Запитання 26

Попит на гроші як активи залежить від

варіанти відповідей

Абсолютного рівня цін

Відсоткової ставки комерційних банків.

Відсоткової ставки національного банку

Реального доходу

Запитання 27

Комерційний банк може випускати в обіг безготівкові гроші в межах:

варіанти відповідей

Будь які гроші

Кредитні картки

Обов'язкові резерви та кредитні картки

Обов'язкових резервів,що знаходиться в національному банку.

Запитання 28

Яка операція Центрального банку зменшує кількість грошей в обігу:

варіанти відповідей

Банк підвищує облікову ставку

Банк знижує облікову ставку

Не продає цінні папери

Не здійснює емісію грошей

Запитання 29

Термін "облікова ставка"означає:

варіанти відповідей

Проведення монетарної політики

Основні банківські опереції

Ставку на позики у відсотках

Відсоткову ставку на позики,що надається комерційними банками.

Запитання 30

Якщо Центральний банк планує зменшити пропозицію грошей,то він може:

варіанти відповідей

Зменшити облікову ставку

Збільшити облікову ставку

Підвищити облікову ставку

Понизити облікову ставку

Запитання 31

Із перелічених функцій із Центрального банку назвіть ту,якої він не виконує:

варіанти відповідей

Надання кредиту окремим підприємствам,фірмам,фізичним особам

Зберігача золотовалютного резерву

Провідника грошово-кредитної політики в державі

Органа банківського регулювання та нагляду

Запитання 32

Які функції виконують комерційні банки?

варіанти відповідей

Провідника грошово-кредитної політики в державі

Надання позики промисловим підприємствам

Зберігача золотовалютного резерву

Органа банківського регулювання та нагляду

Запитання 33

Як суб'єкт макроекономічного регулювання ринок не може:

варіанти відповідей

Регулювати соціальні процеси

Отримувати виручку

Забезпечити людей суспільними благами

Проводити кругообіг товарі і грошей

Запитання 34

Державна політика в галузі витрат і оподаткування називається:

варіанти відповідей

Зовнішньоекономічна

Грошово-кредитна

Податково-бюджетна

фіксальною політикою

Запитання 35

Дефіцит державного бюджету утворюється,якщо:

варіанти відповідей

Велика інфляція

Сума витрат держави перевищує обсяг податкових надходжень

Сума витрат держави не перевищує обсяг податкових надходжень

Є багато податкових надходжень

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест