Маркетинг (Модульна контрольна робота 2)

Додано: 4 грудня 2023
Предмет:
40 запитань
Запитання 1

Під кон’юнктурою ринку розуміють:

   

варіанти відповідей

максимально можливий обсяг продажу певного товару

максимально можливе виробництво певного товару

вид реклами

економічна ситуація, що склалася на ринку відносно попиту, пропозиції, рівня цін, товарних запасів, становища основних фірм-конкурентів

Запитання 2

Для ринку покупця характерні:

  

варіанти відповідей

конкуренція виробників, продавців, економічна свобода дій фірми на ринку

конкуренція покупців

адміністративні рамки дій фірми на ринку

Запитання 3

Антонімом поняття «конкуренція» є:

   

варіанти відповідей

олігархія

монополія

корпорація

Запитання 4

 Варіанти конкуренції, що базуються на формі власності:

   

варіанти відповідей

між державними виробничими підприємствами

між державними і приватними виробничими підприємствами

між приватними виробничими підприємствами

Запитання 5

Недобросовісна конкуренція - це:

    

варіанти відповідей

копіювання форми товару

використання товарного знаку іншої фірми

умисне поширення неправдивих чи неточних відомостей

всі відповіді вірні

Запитання 6

Чи можна конкурентоздатність товару забезпечити тільки маркетингом?

  

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Такі засоби конкурентної боротьби як новизна та високий технічний рівень товарів, висока якість виготовлення, вдосконалення асортименту, поліпшення обслуговування в процесі продажу; відносяться до:

   

варіанти відповідей

цінових

нецінових

Запитання 8

В західних країнах розвинутого капіталу спостерігається тенденція до розширення методів конкурентної боротьби:

  

варіанти відповідей

цінових

нецінових

Запитання 9

Які з джерел інформації про конкурентів загальнодоступні?

  

варіанти відповідей

комерційна періодика

державна та регіональна торгово-промислова статистика та місцева преса

результати досліджень, що публікуються та матеріали урядових досліджень

всі джерела, що перераховані

Запитання 10

Які з характеристик пиловсмоктувача не можна назвати фізичними?

    

варіанти відповідей

ціна

маса

енергоспоживання

частота струму

Запитання 11

На виробничій фірмі маркетингову стратегію продукту реалізують через:

    

варіанти відповідей

якість виробу

послуги покупцям

упакування товару

всі відповіді вірні

Запитання 12

У якій послідовності товар долає стадії (етапи) життєвого циклу товару (1- розробка товару; 2- споживання товару; 3- впровадження на ринок; 4- зрілість; 5- зростання; 6- спад)?

   


варіанти відповідей

1,2,3,4,5,6

1,3,5,4,6,2

4,3,2,1,5,6

Запитання 13

Основні показники, що дають змогу розрізняти етапи життєвого циклу товару:

   

варіанти відповідей

обсяг продажу

кількість конкурентів

ціна

всі відповіді вірні

Запитання 14

На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо слабкий продаж, мізерний прибуток, споживачі – новатори, конкурентів небагато?

    


варіанти відповідей

впровадження на ринок

зростання

зрілість

спад

Запитання 15

Для стадії «зростання» життєвого циклу товару характерні:

    

варіанти відповідей

повільно зростаючий продаж, спадний прибуток, споживачі масового ринку, велика кількість конкурентів

швидко зростаючий продаж, максимум прибутку, споживачі масового ринку. Кількість конкурентів зростає

слабкий продаж, мізерний прибуток, споживачі – новатори, конкурентів небагато

Запитання 16

На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо збут спадний, низький прибуток,

споживачі – ретрогради, конкурентів меншає?

    


варіанти відповідей

впровадження на ринок

зростання

зрілість

спад

Запитання 17

Джерелами ідей товарів-новинок не можуть бути:

   

варіанти відповідей

споживачі, покупці-новатори, торговий персонал

винахідники та вчені

ретрогради

Запитання 18

Перший етап  в процесі створення нового продукту:

    


варіанти відповідей

управлінський аналіз

конструювання виробу

генерація ідей

попередня оцінка та відбір ідей

Запитання 19

Ціна - це:

  

варіанти відповідей

показник обмінної вартості товару

інструмент визначення певного виду корисності товару

механізм за допомогою якого споживач приймає рішення про купівлю товару

всі відповіді доповнюють ода одну

Запитання 20

Попит на товар називається еластичним, якщо незначна зміна ціни на товар:

  

варіанти відповідей

спричиняє зміну попиту

не спричиняє зміну попиту

Запитання 21

Попит на товар не змінюється незважаючи на незначні зміни ціни на цей товар

    

варіанти відповідей

характеристика еластичного попиту

характеристика нееластичного попиту

Запитання 22

В якій із ситуацій застосовано прийом встановлення ціни "знижка за кількість купленого товару"?

   

варіанти відповідей

6 грн. за яйце І категорії і 5 грн. за яйце ІІ категорії

60 грн. за 1 десяток яєць І категорії

50 грн. за 1 десяток яєць ІІ категорії

1% знижки ціни за десяток яєць І або ІІ категорії при купівлі партії понад 30 штук

Запитання 23

Якщо встановлюється ціна 9999 грн., а не 10000гр. то це застосування:

    

варіанти відповідей

психологічної ціни

сезонної знижки

знижки через добавлену вартість

знижки за кількість купленого товару

Запитання 24

Зменшення цін покупцеві, який здійснює купівлю товару не в сезон це застосування:

  

варіанти відповідей

психологічної ціни

сезонної знижки

знижки через добавлену вартість

знижки за кількість купленого товару

Запитання 25

Для товарів, що швидко псуються, рекомендована кількість рівнів або учасників каналу розповсюдження:


варіанти відповідей

мінімальна

максимальна

зберігання товарів не впливає на кількість рівнів каналу розповсюдження

Запитання 26

Зі збільшенням кількості рівнів каналу розповсюдження частка витрат, пов’язаних з продажем товару:


варіанти відповідей

зменшується

зростає

залишається без змін

Запитання 27

Який з каналів розповсюдження можна назвати каналом нульового рівня7


варіанти відповідей

виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач

виробник – роздрібне підприємство – споживач

виробник – споживач

Запитання 28

Виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач - це канал:


варіанти відповідей

0 рівня

1 рівня

2 рівня

3 рівня

Запитання 29

Усне представлення товару в ході розмови з потенційними покупцями — це:


варіанти відповідей

персональний продаж

реклама

пропаганда

прес-конференція

Запитання 30

Пропаганда, як складова маркетингової стратегії просування товару означає:


варіанти відповідей

оплачувану спонсором пропаганду фірми або її товару через засоби комунікації

не оплачуване спонсором поширення комерційно важливої інформації про фірму, її товар через наукові видання, радіо, телебачення

агітацію рекламних агентств здійснювати купівлю товарів певної фірми

Запитання 31

Який з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу охопити в короткий час найбільшу кількість клієнтури?


варіанти відповідей

реклама

пропаганда

персональний продаж

стимулювання збуту

Запитання 32

Найдорожчий вид реклами з зазначених:


варіанти відповідей

реклама на радіо

реклама в газеті

пропаганда

реклама на телебаченні

Запитання 33

Управління або керування полягає у постійному:

   

варіанти відповідей

упорядкуванні системи, забезпеченні її цілісності

підтриманні заданого режиму роботи системи

досягненні системою мети шляхом обміну інформації між керуючою і керованою системою

варіанти відповідей є такими, що доповнюють один одного

Запитання 34

Фірма - це господарське утворення, яке слід розглядати як:

  

варіанти відповідей

механічне об'єднання різнорідних видів діяльності окремих структурних підрозділів

єдиний комплекс взаємопов'язаних однією метою видів діяльності відповідних підрозділів підприємства

Запитання 35

Переорієнтація апарату на концепцію маркетингу може здійснюватися:

  

варіанти відповідей

революційним шляхом, тобто раптовим руйнуванням старих і створенням нових структур в апараті управління

еволюційним шляхом, тобто поступово включенням маркетингових структур в апарат фірми

всі відповіді вірні

Запитання 36

Яку стратегію варто прийняти, якщо фірма має фінансові, технологічні, кадрові резерви, а частку на ринку керівництво має намір збільшити?

  

варіанти відповідей

холдингову стратегію, або стратегію збереження позицій

агресивну, або творчу стратегію

стратегію жнив, або "збирання вершків"

стратегію згортання позицій

Запитання 37

Управління маркетингом на фірмі та управління службою маркетингу фірми - це поняття:

  

варіанти відповідей

тотожні

не тотожні

Запитання 38

Фірми малого бізнесу можуть реалізувати концепцію маркетингу шляхом:

   

варіанти відповідей

кооперування, спільного фінансування централізованої служби маркетингу та використання послуг спеціалізованих маркетингових агентств

користування послугами консультантів маркетингових агентств або інших фірм

кожний з запропонованих варіантів можливий

Запитання 39

Фірма велика за обсягом капіталів, асортимент її не широкий, а регіон її обслуговування виходить за межі національного ринку. Яким чином організувати відділ маркетингу?

   

варіанти відповідей

відділ маркетингу на основі функцій

відділ маркетингу на основі товарів

відділ маркетингу на основі регіональних ринків

Запитання 40

Яку стратегію слід запропонувати, якщо на ринок впроваджується новий товар і покупці готові за нього заплатити будь-яку ціну:

  

варіанти відповідей

холдингову стратегію, або стратегію збереження позицій

агресивну, або творчу стратегію

стратегію жнив, або "збирання вершків"

стратегію згортання позицій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест