Під кон’юнктурою ринку розуміють:
Для ринку покупця характерні:
Антонімом поняття «конкуренція» є:
Варіанти конкуренції, що базуються на формі власності:
Недобросовісна конкуренція - це:
Чи можна конкурентоздатність товару забезпечити тільки маркетингом?
Такі засоби конкурентної боротьби як новизна та високий технічний рівень товарів, висока якість виготовлення, вдосконалення асортименту, поліпшення обслуговування в процесі продажу; відносяться до:
В західних країнах розвинутого капіталу спостерігається тенденція до розширення методів конкурентної боротьби:
Які з джерел інформації про конкурентів загальнодоступні?
Які з характеристик пиловсмоктувача не можна назвати фізичними?
На виробничій фірмі маркетингову стратегію продукту реалізують через:
У якій послідовності товар долає стадії (етапи) життєвого циклу товару (1- розробка товару; 2- споживання товару; 3- впровадження на ринок; 4- зрілість; 5- зростання; 6- спад)?
Основні показники, що дають змогу розрізняти етапи життєвого циклу товару:
На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо слабкий продаж, мізерний прибуток, споживачі – новатори, конкурентів небагато?
Для стадії «зростання» життєвого циклу товару характерні:
На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо збут спадний, низький прибуток,
споживачі – ретрогради, конкурентів меншає?
Джерелами ідей товарів-новинок не можуть бути:
Перший етап в процесі створення нового продукту:
Ціна - це:
Попит на товар називається еластичним, якщо незначна зміна ціни на товар:
Попит на товар не змінюється незважаючи на незначні зміни ціни на цей товар
В якій із ситуацій застосовано прийом встановлення ціни "знижка за кількість купленого товару"?
Якщо встановлюється ціна 9999 грн., а не 10000гр. то це застосування:
Зменшення цін покупцеві, який здійснює купівлю товару не в сезон це застосування:
Для товарів, що швидко псуються, рекомендована кількість рівнів або учасників каналу розповсюдження:
Зі збільшенням кількості рівнів каналу розповсюдження частка витрат, пов’язаних з продажем товару:
Який з каналів розповсюдження можна назвати каналом нульового рівня7
Виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач - це канал:
Усне представлення товару в ході розмови з потенційними покупцями — це:
Пропаганда, як складова маркетингової стратегії просування товару означає:
Який з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу охопити в короткий час найбільшу кількість клієнтури?
Найдорожчий вид реклами з зазначених:
Управління або керування полягає у постійному:
Фірма - це господарське утворення, яке слід розглядати як:
Переорієнтація апарату на концепцію маркетингу може здійснюватися:
Яку стратегію варто прийняти, якщо фірма має фінансові, технологічні, кадрові резерви, а частку на ринку керівництво має намір збільшити?
Управління маркетингом на фірмі та управління службою маркетингу фірми - це поняття:
Фірми малого бізнесу можуть реалізувати концепцію маркетингу шляхом:
Фірма велика за обсягом капіталів, асортимент її не широкий, а регіон її обслуговування виходить за межі національного ринку. Яким чином організувати відділ маркетингу?
Яку стратегію слід запропонувати, якщо на ринок впроваджується новий товар і покупці готові за нього заплатити будь-яку ціну:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома