Маркетинг ( Залік )

Додано: 4 грудня 2023
Предмет:
60 запитань
Запитання 1

Маркетинг, як нова філософія бізнесу - це:


варіанти відповідей

спосіб мислення

вид людської діяльності, спрямований на виявлення потреб, створення задоволення цих потреб

вишукування нових способів задоволення потреб людини

всі відповіді вірні

Запитання 2

За яких умов розвивається маркетинг?

   

варіанти відповідей

наявність ринкових структур

конкуренція між виробниками

вільний доступ до інформації

всі відповіді вірні

Запитання 3

Орієнтиром функціонування фірми має стати:

    

варіанти відповідей

епізодична вигода

довгострокова вигода

всі відповіді вірні

Запитання 4

Мета (ціль) системи маркетингу:

   

варіанти відповідей

досягнення максимуму споживання

збільшення задоволення потреб споживачів

підвищення якості життя суспільства

всі відповіді вірні

Запитання 5

Переваги маркетингового управління:

  

варіанти відповідей

спочатку вивчаються запити ринку, а потім виготовляється товар

спочатку виготовляється товар, а потім організовується його реалізація за допомогою реклами

Запитання 6

Відсутність конкуренції на ринку шкідлива:

   

варіанти відповідей

покупцям

виробникам

всі відповіді вірні

Запитання 7

Макромаркетинг - це:

  

варіанти відповідей

засоби маркетингу в національному масштабі, спрямовані на поліпшення якості життя суспільства

діяльність підприємства на підставі дослідження ринку, спрямована на задоволення потреб споживачів і досягнення мети підприємства

Запитання 8

Концепцію маркетингу застосовують:

  

варіанти відповідей

підприємства виробничої сфери, торгівлі, харчування, побуту, банки, страхові та рекламні агентства

політичні партії та діячі, спортивні клуби, рок-гурти

навчальні та лікувальні заклади, заклади культури

всі відповіді вірні

Запитання 9

Запровадження маркетингу необхідне та ефективне за умов:

    

варіанти відповідей

наявності ринку покупця, гарантії свободи на підприємстві та за його межами

свободи трансферту капіталу, системи захисту прав споживачів

наявності відповідних виробничих, сировинних резервів, трудових ресурсів

всі відповіді вірні

Запитання 10

Які із зазначених мотивів не спонукають керівництво фірми до запровадження маркетингу?

    

варіанти відповідей

сповільнення темпів зростання продажу товарів

загострення конкурентної боротьби

монополія виробництва

Запитання 11

При наявності ринку покупця:

  

варіанти відповідей

на ринку велика кількість продавців товару, у відносинах покупця з продавцем свої умови диктує покупець, тобто покупцеві надається можливість вибору товарів за асортиментом, рівнем якості, ціною, виробником

на ринку мала кількість продавців (виробників) товару, асортимент товарів недостатній

Запитання 12

До якої з наступних ситуацій на ринку товарів та послуг можна запропонувати синхромаркетинг?

   

варіанти відповідей

на ринку молока спостерігається підвищений попит на молоко підвищеної жирності

на ринку тютюнових виробів існує стабільна тенденція зростання попиту на тютюнові вироби серед молоді та юнацтва

наявна кількість місць у кінотеатрах міста не дає змоги задовольнити всіх бажаючих відвідувати сеанси у вечірній час

Запитання 13

Попит на морозиво "Пломбір в шоколаді" повий. Фірма запізнюється з пропозицією щодо нових

видів морозива, необхідно підтримати попит. Інструментарій якого типу маркетингу потрібно застосувати?

   

варіанти відповідей

обновлюючий або ремаркетинг

зберігаючий або підтримуючий

у цьому переліку не передбачено типу маркетингу, яким слід було б скористатися

Запитання 14

Керівництво фірми, служби маркетингу безпосередньо можуть впливати:

   

варіанти відповідей

на макросередовище маркетингу

на мікросередовище маркетингу

на макро- і мікросередовище маркетингу

Запитання 15

Якщо керівництво фірми поставить за мету впливати на макросередовище маркетингу опосередковано то цього можна досягнути шляхом:

   

варіанти відповідей

спонсорства науково-технічних проектів

фінансування певних політичних партій, благодійними акціями

матеріальної підтримки культурно-просвітницьких акцій

всі відповіді вірні

Запитання 16

Фактори середовища маркетингу типу: надзвичайний стан, забруднення території внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, посуха та неврожай належать до:

  

варіанти відповідей

факторів мікросередовища маркетингу, що контролюються фірмою

факторів макросередовища маркетингу, що непідконтрольні фірмі

Запитання 17

При доборі постачальників (як складової мікросередовища маркетингу) потрібно керуватися:

    

варіанти відповідей

репутацією постачальника

надійністю поставок

рівнем якості продукції та ціною

всі відповіді вірні

Запитання 18

Первинна маркетингова інформація:

   

варіанти відповідей

інформація зібрана на фірмі окремими відділами

інформація зібрана науково-дослідними закладами

інформація зібрана з будь-якою метою, але вперше

всі відповіді вірні

Запитання 19

Вторинна маркетингова інформація - це:

  

варіанти відповідей

інформація, яку збирають нерегулярно від випадку до випадку

інформація, яка зібрана кимось для інших цілей ніж ті, що цікавлять користувача

інформація, що реєструється за певною формою

всі відповіді вірні

Запитання 20

Маркетолог, який проводить дослідження повинен:

  

варіанти відповідей

використати спочатку первинну інформацію

насамперед використати вторинну інформацію, а потім, в разі необхідності збирати первинну інформацію

прагнути до здешевлення процесу збирання інформації

Запитання 21

Первинну інформацію можна одержати:

  

варіанти відповідей

шляхом здійснення власного соціологічного дослідження

з річних статистичних збірників

з газет, журналів

всі відповіді вірні

Запитання 22

Основні недоліки вторинної інформації:

   

варіанти відповідей

можлива наявність застарілих даних

збирання даних може забрати багато коштів

збирання даних може забрати багато часу

збирання даних може забрати багато і коштів і часу

Запитання 23

Яку з перелічених тут видів інформації слід назвати зовнішньою?

    

варіанти відповідей

запаси товарів на фірмі

дані про структуру штату фірми

дані про динаміку доходів населення

дані про якість товарів, що надходять за контрактами

Запитання 24

Яка інформація застосовується для одних і тих самих операцій маркетингу, збирається багаторазово і безперервно то цю інформацію називають:

  

варіанти відповідей

епізодичною

постійною

миттєвою

періодичною

Запитання 25

Для одержання якої інформації соціологічне дослідження обов'язкове?

   

варіанти відповідей

соціально-демографічний статус суб'єкта дослідження (відвідувача крамниці)

кількість сімей області

демографічна характеристика населення області

розподіл домогосподарств області за поголів'ям худоби

Запитання 26

Яке соціологічне дослідження варто застосувати, якщо необхідно виявити процес вибору товарів сім'єю безпосередньо в магазині?

  

варіанти відповідей

опитування

спостереження

аналіз документів

експериментування

Запитання 27

Спостереження як метод вивчення поведінки покупців у магазині може здійснюватися:

   

варіанти відповідей

візуально, безпосередньо в торговому залі, або прихованою камерою

опитуванням відвідувачів

методом інтерв’ю по телефону

опитуванням продавців

Запитання 28

Спостереження характеризується наступними ознаками:

  

варіанти відповідей

відтворює повну картину явища (емоції, міміка)

великі витрати часу, дорожнеча

всі відповіді вірні

Запитання 29

За допомогою якого виду дослідження можна одержати інформацію щодо намірів покупців, переваги при купівлі товарів?

  

варіанти відповідей

опитування

спостереження

аналіз документів

експериментування

Запитання 30

Збирання інформації шляхом задавання запитань респондентам — це:

 


варіанти відповідей

експеримент

спостереження

опитування

аналіз документів

Запитання 31

Під кон’юнктурою ринку розуміють:

  

варіанти відповідей

максимально можливий обсяг продажу певного товару

максимально можливе виробництво певного товару ;

    в) вид реклами

вид реклами

економічна ситуація, що склалася на ринку відносно попиту, пропозиції, рівня цін, товарних запасів, становища основних фірм-конкурентів

Запитання 32

Антонімом поняття «конкуренція» є:

   

варіанти відповідей

олігархія

монополія

корпорація

Запитання 33

Недобросовісна конкуренція - це:

   

варіанти відповідей

копіювання форми товару

використання товарного знаку іншої фірми

умисне поширення неправдивих чи неточних відомостей

всі відповіді вірні

Запитання 34

Чи можна конкурентоздатність товару забезпечити тільки маркетингом?

  

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 35

Такі засоби конкурентної боротьби як новизна та високий технічний рівень товарів, висока якість виготовлення, вдосконалення асортименту, поліпшення обслуговування в процесі продажу; відносяться до:

   

варіанти відповідей

цінових

нецінових

Запитання 36

Які з джерел інформації про конкурентів загальнодоступні?

  

варіанти відповідей

комерційна періодика

державна та регіональна торгово-промислова статистика та місцева преса

результати досліджень, що публікуються та матеріали урядових досліджень

всі джерела, що перераховані

Запитання 37

Які з характеристик пиловсмоктувача не можна назвати фізичними?

   

варіанти відповідей

ціна

маса

енергоспоживання

частота струму

Запитання 38

На виробничій фірмі маркетингову стратегію продукту реалізують через:

   

варіанти відповідей

якість виробу

послуги покупцям

упакування товару

всі відповіді вірні

Запитання 39

У якій послідовності товар долає стадії (етапи) життєвого циклу товару (1- розробка товару; 2- споживання товару; 3- впровадження на ринок; 4- зрілість; 5- зростання; 6- спад)?

   


варіанти відповідей

1,2,3,4,5,6

1,3,5,4,6,2

4,3,2,1,5,6

Запитання 40

Основні показники, що дають змогу розрізняти етапи життєвого циклу товару:

   


варіанти відповідей

обсяг продажу

кількість конкурентів

ціна

всі відповіді вірні

Запитання 41

На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо слабкий продаж, мізерний прибуток, споживачі – новатори, конкурентів небагато?

    


варіанти відповідей

впровадження на ринок

зростання

зрілість

спад

Запитання 42

Для стадії «зростання» життєвого циклу товару характерні:

   

варіанти відповідей

повільно зростаючий продаж, спадний прибуток, споживачі масового ринку, велика кількість конкурентів

швидко зростаючий продаж, максимум прибутку, споживачі масового ринку. Кількість конкурентів зростає

слабкий продаж, мізерний прибуток, споживачі – новатори, конкурентів небагато

Запитання 43

На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо збут спадний, низький прибуток,

споживачі – ретрогради, конкурентів меншає?

    


варіанти відповідей

впровадження на ринок

зростання

зрілість

спад

Запитання 44

Ціна - це:

   

варіанти відповідей

показник обмінної вартості товару

інструмент визначення певного виду корисності товару

механізм за допомогою якого споживач приймає рішення про купівлю товару

всі відповіді доповнюють одна одну

Запитання 45

Попит на товар називається еластичним, якщо незначна зміна ціни на товар:

    

варіанти відповідей

спричиняє зміну попиту

не спричиняє зміну попиту

Запитання 46

Попит на товар не змінюється незважаючи на незначні зміни ціни на цей товар


варіанти відповідей

характеристика еластичного попиту

характеристика нееластичного попиту

Запитання 47

Якщо встановлюється ціна 9999 грн., а не 10000гр. то це застосування:

  

варіанти відповідей

психологічної ціни

сезонної знижки

знижки через добавлену вартість

знижки за кількість купленого товару

Запитання 48

Зменшення цін покупцеві, який здійснює купівлю товару не в сезон це застосування:

   

варіанти відповідей

психологічної ціни

сезонної знижки

знижки через добавлену вартість

знижки за кількість купленого товару

Запитання 49

Для товарів, що швидко псуються, рекомендована кількість рівнів або учасників каналу розповсюдження:


варіанти відповідей

мінімальна

максимальна

зберігання товарів не впливає на кількість рівнів каналу розповсюдження

Запитання 50

Зі збільшенням кількості рівнів каналу розповсюдження частка витрат, пов’язаних з продажем товару:


варіанти відповідей

зменшується

зростає

залишається без змін

Запитання 51

Який з каналів розповсюдження можна назвати каналом нульового рівня7


варіанти відповідей

виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач

виробник – роздрібне підприємство – споживач

виробник – споживач

Запитання 52

Виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач - це канал:


варіанти відповідей

0 рівня

1 рівня

2 рівня

3 рівня

Запитання 53

Усне представлення товару в ході розмови з потенційними покупцями — це:


варіанти відповідей

персональний продаж

реклама

пропаганда

прес-конференція

Запитання 54

Який з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу охопити в короткий час найбільшу кількість клієнтури?


варіанти відповідей

реклама

пропаганда

персональний продаж

стимулювання збуту

Запитання 55

Найдорожчий вид реклами з зазначених:


варіанти відповідей

реклама на радіо

реклама в газеті

пропаганда

реклама на телебаченні

Запитання 56

Управління або керування полягає у постійному:

   

варіанти відповідей

упорядкуванні системи, забезпеченні її цілісності

підтриманні заданого режиму роботи системи

досягненні системою мети шляхом обміну інформації між керуючою і керованою системою

варіанти відповідей є такими, що доповнюють один одного

Запитання 57

Фірма - це господарське утворення, яке слід розглядати як:

  

варіанти відповідей

механічне об'єднання різнорідних видів діяльності окремих структурних підрозділів

єдиний комплекс взаємопов'язаних однією метою видів діяльності відповідних підрозділів підприємства

Запитання 58

Яку стратегію варто прийняти, якщо фірма має фінансові, технологічні, кадрові резерви, а частку на ринку керівництво має намір збільшити?

  

варіанти відповідей

холдингову стратегію, або стратегію збереження позицій

агресивну, або творчу стратегію

стратегію жнив, або "збирання вершків"

стратегію згортання позицій

Запитання 59

Фірми малого бізнесу можуть реалізувати концепцію маркетингу шляхом:

   

варіанти відповідей

кооперування, спільного фінансування централізованої служби маркетингу та використання послуг спеціалізованих маркетингових агентств

користування послугами консультантів маркетингових агентств або інших фірм

кожний з запропонованих варіантів можливий

Запитання 60

Яку стратегію слід запропонувати, якщо на ринок впроваджується новий товар і покупці готові за нього заплатити будь-яку ціну:

 


варіанти відповідей

холдингову стратегію, або стратегію збереження позицій

агресивну, або творчу стратегію

стратегію жнив, або "збирання вершків"

стратегію згортання позицій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест