Маркетинг, як нова філософія бізнесу - це:
За яких умов розвивається маркетинг?
Орієнтиром функціонування фірми має стати:
Мета (ціль) системи маркетингу:
Переваги маркетингового управління:
Відсутність конкуренції на ринку шкідлива:
Макромаркетинг - це:
Концепцію маркетингу застосовують:
Запровадження маркетингу необхідне та ефективне за умов:
Які із зазначених мотивів не спонукають керівництво фірми до запровадження маркетингу?
При наявності ринку покупця:
До якої з наступних ситуацій на ринку товарів та послуг можна запропонувати синхромаркетинг?
Попит на морозиво "Пломбір в шоколаді" повий. Фірма запізнюється з пропозицією щодо нових
видів морозива, необхідно підтримати попит. Інструментарій якого типу маркетингу потрібно застосувати?
Керівництво фірми, служби маркетингу безпосередньо можуть впливати:
Якщо керівництво фірми поставить за мету впливати на макросередовище маркетингу опосередковано то цього можна досягнути шляхом:
Фактори середовища маркетингу типу: надзвичайний стан, забруднення території внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, посуха та неврожай належать до:
При доборі постачальників (як складової мікросередовища маркетингу) потрібно керуватися:
Первинна маркетингова інформація:
Вторинна маркетингова інформація - це:
Маркетолог, який проводить дослідження повинен:
Первинну інформацію можна одержати:
Основні недоліки вторинної інформації:
Яку з перелічених тут видів інформації слід назвати зовнішньою?
Яка інформація застосовується для одних і тих самих операцій маркетингу, збирається багаторазово і безперервно то цю інформацію називають:
Для одержання якої інформації соціологічне дослідження обов'язкове?
Яке соціологічне дослідження варто застосувати, якщо необхідно виявити процес вибору товарів сім'єю безпосередньо в магазині?
Спостереження як метод вивчення поведінки покупців у магазині може здійснюватися:
Спостереження характеризується наступними ознаками:
За допомогою якого виду дослідження можна одержати інформацію щодо намірів покупців, переваги при купівлі товарів?
Збирання інформації шляхом задавання запитань респондентам — це:
Під кон’юнктурою ринку розуміють:
Антонімом поняття «конкуренція» є:
Недобросовісна конкуренція - це:
Чи можна конкурентоздатність товару забезпечити тільки маркетингом?
Такі засоби конкурентної боротьби як новизна та високий технічний рівень товарів, висока якість виготовлення, вдосконалення асортименту, поліпшення обслуговування в процесі продажу; відносяться до:
Які з джерел інформації про конкурентів загальнодоступні?
Які з характеристик пиловсмоктувача не можна назвати фізичними?
На виробничій фірмі маркетингову стратегію продукту реалізують через:
У якій послідовності товар долає стадії (етапи) життєвого циклу товару (1- розробка товару; 2- споживання товару; 3- впровадження на ринок; 4- зрілість; 5- зростання; 6- спад)?
Основні показники, що дають змогу розрізняти етапи життєвого циклу товару:
На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо слабкий продаж, мізерний прибуток, споживачі – новатори, конкурентів небагато?
Для стадії «зростання» життєвого циклу товару характерні:
На якій стадії життєвого циклу перебуває товар, якщо збут спадний, низький прибуток,
споживачі – ретрогради, конкурентів меншає?
Ціна - це:
Попит на товар називається еластичним, якщо незначна зміна ціни на товар:
Попит на товар не змінюється незважаючи на незначні зміни ціни на цей товар
Якщо встановлюється ціна 9999 грн., а не 10000гр. то це застосування:
Зменшення цін покупцеві, який здійснює купівлю товару не в сезон це застосування:
Для товарів, що швидко псуються, рекомендована кількість рівнів або учасників каналу розповсюдження:
Зі збільшенням кількості рівнів каналу розповсюдження частка витрат, пов’язаних з продажем товару:
Який з каналів розповсюдження можна назвати каналом нульового рівня7
Виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач - це канал:
Усне представлення товару в ході розмови з потенційними покупцями — це:
Який з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу охопити в короткий час найбільшу кількість клієнтури?
Найдорожчий вид реклами з зазначених:
Управління або керування полягає у постійному:
Фірма - це господарське утворення, яке слід розглядати як:
Яку стратегію варто прийняти, якщо фірма має фінансові, технологічні, кадрові резерви, а частку на ринку керівництво має намір збільшити?
Фірми малого бізнесу можуть реалізувати концепцію маркетингу шляхом:
Яку стратегію слід запропонувати, якщо на ринок впроваджується новий товар і покупці готові за нього заплатити будь-яку ціну:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома