Масова комунікація реалізує низку соціальних завдань:
Масова комунікація – процес
Узагальнене визначення масової комунікації робить О. Головлєва – це
11.Залежна\незалежна інформація.
14. Інформаційна індустрія—
Типологічний аспект комунікації вивчає різноманітні форми та види
комунікації. Такі як: вербальна, невербальна, писемна, усна, масова, міжособистісна,
формальна, неформальна тощо.
32. Поняття пропаганди.
3.Стратегія комунікації:
Історичний аспект комунікації включає в себе вивчення розвитку
комунікаційних технологій, засобів та методів спілкування на різних етапах історії
людства.
Основні принципи інформаційних відносин:
58.Інформаційна індустрія—
Характеристики інформаційного потоку:
Аспекти інформаційного потоку:
Функції інформаціного потоку:
60.Завдання інформаційної агресії:
Все це робиться з однією метою— зменшити масову свідомісь, послабити
потенційного ворога.
У широкому розумінні медіакультура—
Етапи споживання інформації:
Слід розрізняти споживання інформації професіоналами (працівниками ЗМІ —
журналістами, авторами, редакторами тощо) й непрофесіоналами — реципієнтами.
Культура споживання інформації професіоналами (журналістами)
передбачає, що вони повинні знати:
Культура споживання масової інформації непрофесіоналами
(отримувачами) передбачає, що вони повинні вміти:
Сприяти такій культурі споживання масової інформації реципієнтами повинні,
зокрема, й журналісти. Саме вони через ЗМІ повинні неявно навчати реципієнтів
досконаліше оволодівати прийомами опрацювання інформації.
66. За порядком доступу інформація поділяється на:
Інформація з обмеженим доступом (закритої) поділяється на:
До інформації з обмеженим доступом (закритої) НЕ може належити:
67.Журналі́стика—
67.Журналі́стика—
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома