масова комунікація 2

Додано: 10 грудня 2023
Предмет: Алгебра, 1 клас
24 запитання
Запитання 1

Масова комунікація реалізує низку соціальних завдань:

варіанти відповідей

створення та підтримка загальної картини світу (дає глобальні знання);

створення та підтримка картини окремої спільноти (конкретні знання);

соціалізація членів суспільства;

передавання з покоління в покоління культурних цінностей;

надання масовій аудиторії розважальної інформації, що сприяє релаксації.

Запитання 2

Масова комунікація – процес

варіанти відповідей

розповсюдження соціальної інформації за

допомогою технічних засобів на численно великі аудиторії.

ikol

Запитання 3

Узагальнене визначення масової комунікації робить О. Головлєва – це


варіанти відповідей

це

систематичне поширення повідомлень, інформації за допомогою ЗМК серед

чисельно великих і розосереджених аудиторій для інформування, утвердження

духовних цінностей і надання ідеологічного, політичного, економічного, культурного

тиску на думки, почуття та поведінку людей.

kio

Запитання 4

11.Залежна\незалежна інформація.

варіанти відповідей

Незалежна інформація- відсутність зовнішнього впливу на медійну особу.

Здатність самостійно приймати рішення. Її незалежність зумовлена відсутністю

впливу на установу або окрему людину, яка працює в засобах масової інформації.

;

Запитання 5

14. Інформаційна індустрія—

варіанти відповідей

індустрія— широкомасштабне виробництво інформаційних

товарів і послуг різного типу на базі найновіших ІТ (від газет, часописів і книжок до

комп'ютерних ігор і інформаційного наповнення (контенту) мереж).

2 Воно

складається з двох суттєво різних частин: виробництво інформаційної техніки

(машин і обладнання) і виробництво безпосередньо інформації.

Вона займається виробництвом носіїв масової інформації, як засобів масової

комунікації. Вона формує інформаційний простір держави, веде політику в

інформаційному просторі, збирає, оберігає, поширює інформацію.

Запитання 6

Типологічний аспект комунікації вивчає різноманітні форми та види

комунікації. Такі як: вербальна, невербальна, писемна, усна, масова, міжособистісна,

формальна, неформальна тощо.

варіанти відповідей

Загальне розуміння історичного та типологічного аспекту комунікації допомагає

краще розуміти сучасні тенденції у сфері комунікації та прогнозувати їх подальший

розвиток.

ji

Запитання 7

32. Поняття пропаганди.

варіанти відповідей

Пропаганда є різновидом суспільної діяльності, пов’язаної з масовим

переконанням у правильності чи неправильності тих або інших ідей, думок,понять,

принципів.

ji

Запитання 8

3.Стратегія комунікації:

варіанти відповідей

1)2 учасника комунікації— 1-комунікат, 2-комунікант.

2)Комунікант— ініціатор комунікації, адресує комусь.

3)Комунікат— той хто сприймає комунікацію.

Запитання 9

Історичний аспект комунікації включає в себе вивчення розвитку

комунікаційних технологій, засобів та методів спілкування на різних етапах історії

людства.

варіанти відповідей

1)Наприклад: в давні часи люди використовували вербальну комунікацію, а

пізніше винайшли писемність, що відкрило нові можливості для передачі інформації

на великі відстані.

З розвитком технологій з’явилися нові засоби комунікації, такі як

телефон, радіо, інтернет тощо. Це спричинило значні зміни в способах спілкування

людей його більш швидким та доступним.

Запитання 10

Основні принципи інформаційних відносин:

варіанти відповідей

1. Гарантія на інформацію;

2. Відкритість, доступність, свобода обміну інформацією;

3. правомірність одержання, використання, збереження інформації;

4. Свобода вираження поглядів і переконань;

Запитання 11

58.Інформаційна індустрія—

варіанти відповідей

1)індустрія— широкомасштабне виробництво інформаційних

товарів і послуг різного типу на базі найновіших ІТ (від газет, часописів і книжок до

комп'ютерних ігор і інформаційного наповнення (контенту) мереж).

2)Воно

складається з двох суттєво різних частин: виробництво інформаційної техніки

(машин і обладнання) і виробництво безпосередньо інформації.

3)Вона займається виробництвом носіїв масової інформації, як засобів масової

комунікації. Вона формує інформаційний простір держави, веде політику в

інформаційному просторі, збирає, оберігає, поширює інформацію.

Інформаційний потік— вся інформація, яка курсує в даний момент.

Запитання 12

Характеристики інформаційного потоку:

варіанти відповідей

- спрямований;

- послідовний;

- безперервний;

- рухливий;

- змінюваний;

- змістований;

- йде від виробника (джерела) до користувача (отримувача)

Запитання 13

Аспекти інформаційного потоку:

варіанти відповідей

- синтаксичний;

- сематичний;

- прагматичний;

Запитання 14

Функції інформаціного потоку:

варіанти відповідей

- обмін інформації;

- зберігання інформації;

- збереження інформації;

Запитання 15

60.Завдання інформаційної агресії:

Все це робиться з однією метою— зменшити масову свідомісь, послабити

потенційного ворога.

варіанти відповідей

-дезінформація, дезорієнтація;

-послаблення певних переконань;

-залякування противника своєю могутністю;

-підрив морально-психологічного стану особового складу збройних сил таєї

країни проти якої здійснюється інф. агресія;

- забезпечити моральну підтримку своєї країни;

-введення в оману супротивника;

Запитання 16

У широкому розумінні медіакультура—

варіанти відповідей

це різновид інформаційної

культури, а саме – культура споживання інформації, продукованої масмедіа й іншими

медіа, сформована в результаті спеціально організованої цільової медіаосвіти.

gfd

Запитання 17

Етапи споживання інформації:

варіанти відповідей

— отримання інформації;

— коригування дій, пов’язаних з отриманою інформацією.

— аналіз інформації;

— контроль за виконання дій, пов’язаних з отриманою інформацією;

— зіставлення отриманої інформації з наявною у внутрішньому банку інформації та

з зовнішніми банками інформації;

— оцінювання інформації з позиції наявної стратегії власних цілей;

— оцінювання інформації з позиції наявної стратегії державних цілей

— залучення до оцінки експертів;

— вироблення рішення щодо необхідних дій, пов’язаних з отриманою інформацією;

— виконання дій, пов’язаних з отриманою інформацією;

Запитання 18

Слід розрізняти споживання інформації професіоналами (працівниками ЗМІ —

журналістами, авторами, редакторами тощо) й непрофесіоналами — реципієнтами.

Культура споживання інформації професіоналами (журналістами)

передбачає, що вони повинні знати:

варіанти відповідей

— загальні й спеціальні властивості інформації;

— методи оптимального збору, готування, опрацювання, передачі й збереження

інформації;

— методи автоматизованого опрацювання інформації;

— алгоритми розв’язання типових задач інформаційної політики;

— типові технології проведення інформаційних заходів;

— прогнозовані наслідки впливу інформації на реципієнтів.

Запитання 19

Культура споживання масової інформації непрофесіоналами

(отримувачами) передбачає, що вони повинні вміти:


Сприяти такій культурі споживання масової інформації реципієнтами повинні,

зокрема, й журналісти. Саме вони через ЗМІ повинні неявно навчати реципієнтів

досконаліше оволодівати прийомами опрацювання інформації.

варіанти відповідей

— розрізняти інформацію за якістю;

— визначати цінність інформації з позиції їх (отримувачів) цілей;

— відповідати за наслідки своїх дій, викликаних сприйнятою інформацією;

— навчатися поступово сприймати більш складну інформацію;

— постійно поповнювати свій банк інформації новою, більш достовірною та більш

точною;

— ознайомлюватися з основами законодавства про інформацію.

Запитання 20

66. За порядком доступу інформація поділяється на:

варіанти відповідей

1. Відкриту (зовнішня);

2. З обмеженим доступом (внутрішня);

Запитання 21

Інформація з обмеженим доступом (закритої) поділяється на:

варіанти відповідей

1. Конфіденційна;

2. Таємна;

3. Службова;

Запитання 22

До інформації з обмеженим доступом (закритої) НЕ може належити:

варіанти відповідей

1.Про стан довкілля, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші

надзвичайні ситуації.

2. Про загальний стан населення, його життєвий рівень, стан житла, ціни товару

тощо.

3. Про факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що

міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки,

пов’язаних з політичними репресіями.

4. Про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого

самоврядування, їх посадових та службових осіб.

Запитання 23

67.Журналі́стика—

варіанти відповідей

cоціальний інститут, створений з метою забезпечення

всебічного й об'єктивного інформування всіх суб'єктів суспільного життя про

соціальну дійсність, що необхідне для оптимального функціонування всіх інших

соціальних інститутів і суспільства в цілому як саморегульованої системи.


fs

Запитання 24

67.Журналі́стика—

варіанти відповідей

Професія журналіста: ядро загально-соціальної функції засад масової

інформації.

Журналістика з точки зору загально-громадської інституту, покликана

виконувати в суспільстві важливу політичну функцію: сприяти громадському

об’єднанню. Ці положення випливають з реального життя.

fs

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест