На якому з рисунків зображено паралельні прямі?
Розв"язати рівняння
- 0,9(х-4)-3,3=0,6(2-х)
На координатнiй площинi побудуйте точки (у своiх зошитах,сюди впишите тiльки вiдповiдь) А (-2; 4), В(4;3), С(4;1), D(-4;-1).
Знайдiть координати точки перетину вiдрiзкiв АС i BD.
На рисунку зображено графік залежності шляху S мотоцикліста від часу t. Якою була швидкість мотоцикліста до зупинки?
За даним рисунком визначіть о котрій годині температура повітря була 2° С?
Розв'яжіть рівняння
8-4х=2х-16
Розв"язати задачу за допомогою рівняння:
Петрик купив у 7 разів більше зошитів у клітинку ,ніж у лінійку .Скільки зошитів у лінійку купив Петрик, якщо їх було на 24 меньше, ніж у клітинку?
На рисунку зображено прямокутник ABCD. Які прямі перпендикулярні?
Дано чотири точки з координатами (-3; 2); (-3; -2); (4; 2); (3; 2). Побудуй їх у зошиті. Яка фігура утворилась в результаті побудови?
Встановити відповідність між точками (1-3) і координатними чвертями (А-Г)
1. К(6;-1); 2.С(-2;3); 3.М(-6;-8).
А) ІІ чверть; Б) ІV чверть; В) І чверть; Г) ІІІ чверть.
Дано координати трьох вершин прямокутника АВСD: А(-4; -2), С (2; 4), D(2; -2). Знайдіть координати вершини В, обчисліть площу прямокутника, вважаючи, що довжина одиничного відрізка координатних осей дорівнює 1 см.
Розв"язати задачу за допомогою рівняння:
У першому ящику було в 5 разів більше мандаринів,ніж у другому .Коли з першого ящика взяли 25 кг мандаринів, а в другий поклали ще 15 кг, то в обох ящиках мандаринів стало порівну.Скільки мандаринів було в кожному ящику спочатку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома