Знайдіть значення виразу.
1. (-12,4+8,9)⋅13∕7.
2. (23∕8-15∕6):(-15∕8).
3. Між учнями класу порівну поділили 72 бутерброди і 48 тістечок. Скільки учнів у класі, якщо їх більше ніж 20?
Розв'яжіть рівняння
4. х:0,8=23:4.
5. 1,2(5х-2)=8-(10,4-6х).
6. Дріт розрізали на три частини. Довжина однієї частини 240м. Довжина другої частини становить 5∕8 довжини першої частини і 60% довжини третьої частини. Знайти довжину третьої частини.
7. Знайдіть координати точки перетину прямої АС з віссю абсцис, якщо А(-2;1), С(8;-4).
8. У першому ящику було в 5 разів більше мандаринів, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 25кг мандаринів, а в другий поклали ще 15кг, то в обох ящиках мандаринів стало порівну. Скільки кілограмів мандаринів було в першому ящику спочатку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома