Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження діти використали 5 лінійок і 3 лупи. Скільки всього приборів використали діти?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження діти використали 5 лінійок, а луп - на 2 менше. Скільки луп використали діти?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження діти використали 3 лупи, а лінійок - на 2 більше. Скільки лінійок використали діти?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження діти використали 5 лінійок і 3 лупи. На скільки лінійок використали більше?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження діти використали 5 лінійок і 3 лупи. На скільки луп використали менше?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Для дослідження діти принесли 3 прибори, учитель дала їм ще 2. Скільки приборів стало у дітей?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження дітям роздали 5 приборів. Вони використали 3. Скільки приборів залишилось використати?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження діти використали 5 лінійок і лупи. Скільки приборів використали діти?
Якою дією(+додавання/-віднімання) треба розв'язати задачу?
Під час дослідження діти використали 5 лінійок, 3 лупи і 7 олівців. Скільки приборів використали діти?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома