Матеріали і текстури

Додано: 2 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 401 раз
15 запитань
Запитання 1

Обери всі програми для роботи з тривимірною графікою:

варіанти відповідей

Google SketchUp

FreeMind

Blender

Inkskape

3DMonster

AutoCAD

Запитання 2

За допомогою мишки та клавіатури у Blender можна виконати:

варіанти відповідей

Обертання 3D-простору

Пересування в інший простір

Збільшити/зменшити масштаб

Переміщення 3D-простору

Запитання 3

Що знаходиться на початку роботи у робочому просторі Blender?

варіанти відповідей

камера

примітив КУБ

Нічого

координатна сітка

джерело світла

чистий аркуш

Запитання 4

Скільки осей має сцена, де розміщається об'єкт?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

Віртуальний простір моделювання у Blender

варіанти відповідей

робоча площина

сітка

сцена

область моделювання

Запитання 6

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

 Матеріали

 Геометрія

  Джерела світла

 Палітра

  Віртуальні камери

Запитання 7

Який вигляд має кнопка, яка дозволяє додавати до об'єкта модифікатори?

варіанти відповідей
Запитання 8

Які ви знаєте модифікатори у Blender

варіанти відповідей


Bevel


Wapr

Mirror

Screw

Transfer

Запитання 9

Укажіть апаратні засоби комп'ютерної графіки.

варіанти відповідей

Відеокарта

Клавіатура

Графічний планшет

Монітор

Цифрова камера

Запитання 10

Новий об'єкт вибираємо в меню



 

 

  

варіанти відповідей

Об'єкт

 Вибір

Додати

  Огляд

Запитання 11

Призначення модифікатора Screw

варіанти відповідей

призначений тільки для створення обсягу. І завдяки своїй вузькій спеціалізації має мінімальний набір параметрів, які нам потрібні для роботи

скручувати об'єкти по певній осі. За допомогою модифікатора Screw можна створювати пружини або різьблення для болтів та шурупів.

використовується для створення множини однакових або схожих об'єктів. 

З його допомогою можна легко моделювати деякі предмети, але дрібні деталі краще доробляти звичайним редагуванням вершин.

Запитання 12

Призначення модифікатора Wapr

варіанти відповідей

З його допомогою можна легко моделювати деякі предмети, але дрібні деталі краще доробляти звичайним редагуванням вершин.

використовується для деформації об'єкта, за допомогою двох допоміжних об'єктів

Дзеркалить симетрично сіть відносно однієї з осей.

Дозволяє вам ховати певні частини сіті.

Запитання 13

Призначення модифікатора Mirror

варіанти відповідей

Генерує спірале-подібну геометрію на основі простого профілю.


Дзеркалить симетрично сіть відносно однієї з осей.

Генерує спірале-подібну геометрію на основі простого профілю.

Автоматично генерує покривну поверхню, що обгортає виділені вершини та ребра

Запитання 14

Вкажіть кнопку для створення матеріалу

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 15

Вкажіть на кнопку для створення текстур

варіанти відповідей

1

2

3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест