Розміри зображення в пікселях залежать від значень у полях
З джерелом освітлення або лампою в Blender можна виконувати маніпуляції:
Текстура призначається матеріалу виділеного об’єкта в режимі
Основна лампа, яка випромінює однакову кількість світла у всіх напрямах
Якщо виділеному об’єкту вже призначено матеріал, то в редакторі відтінювачів будуть розміщені та з’єднані
Щоб зафіксувати вигляд з камери, необхідно натисніути
Додавши текстуру до матеріалу слід
Змінюючи значення властивостей у полях блока текстури, можна
Після вибору текстури для продовження роботи з 3D-моделлю потрібно вибрати кнопку
На якій вкладці можна зазначити тип камери, фокусна відстань та одиниці її вимірювання
Що таке 3D - рендеринг?
Як додати джерело освітлення на сцену?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома