Медіаграмотність

Додано: 26 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 82 рази
9 запитань
Запитання 1


Як захистити себе від негативного впливу неякісної інформації? 

варіанти відповідей

Викинути всі гаджети

Поставити собі чіткі обмеження на користування соцмережами, месенджерами та визначити, скільки часу в день ти виділяєш на прочитання новин. 

Влаштовувати собі так званий «інформаційний детокс» 1 раз на місяць  

Запитання 2

Як Ви визначаєте, чи достовірна інформація чи ні? 

варіанти відповідей

радитеся з котом 

питаєте у друзів 


заходите на першоджерела 

Запитання 3

Головною метою всіх новин у медіа має бути?

варіанти відповідей

Інформування

пропаганда

навчання

розважання

Запитання 4

Важливу роль у встановленні та розвитку медіаосвіти зіграло?

варіанти відповідей


МАГАТЕ 


ЮНЕСКО 


ОБСЄ 

ООН 

Запитання 5

Кожен громадянин України має право вільно збирати ,зберігати і поширювати інформацію. Це записано-

варіанти відповідей

в Кодексі законів про працю 


в Законі про освіту 


в Цивільному кодексі України



в Конституції України 


Запитання 6


 Коли було прийнято Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні?


варіанти відповідей


2012 

2010 


2002 

Запитання 7

У якому разі інтернет ЗМІ звільняється від відповідальності за поширення недостовірної інформації?

варіанти відповідей

У жодному. Згідно із Законом України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», ЗМІ мають нести відповідальність за поширення недостовірної інформації, фейків, пропаганди тощо

Редакція, журналіст звільняються від відповідальності за публікацію відомостей, які не відповідають дійсності, у разі, якщо ці відомості одержано від інформаційних агентств або від засновника (співзасновників)

У разі, якщо інформація була взята із особистих сторінкок політиків та посадовців у соціальних мережах

Запитання 8

Це фейк чи не фейк?


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Як думаєш, які розлади здоров'я може викликати споживання «вірусної» інформації?

варіанти відповідей

Ніякі, інформація навряд чи може негативно вплинути на стан здоров'я.

Часткова або цілковита втрата інтенційності особистості, ефект роздвоєння свідомості та «подвійної моралі»

Есенціальна гіпертонія, психогенна сліпота або глухота

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест