Менеджер з персоналу | Навички, уміння, обов'язки

Додано: 22 квітня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

Менеджер з персоналу - це

варіанти відповідей

одна з найбільш популярних професій, основне його завдання — продаж товарів і послуг компанії, розширення кола клієнтів та підтримання партнерських відносин з ними.

це фахівець у сфері управління персоналом, який працює в компаніях і організаціях. 

фахівець, який займається постачанням організації необхідним товаром (сировина, продукти), аналізує ринок, проводить перевірку і вибір постачальників і вирішує транспортно-митні питання.

людина, в чиї обов'язки входить безперебійне здійснення процесу перевезення вантажу. 

Запитання 2

Співставте обов'язок з описом:

HR розробляє і реалізує стратегію розвитку компанії в галузі управління персоналом. Він аналізує потреби компанії в персоналі, розробляє план найму і звільнення співробітників, визначає систему винагороди і мотивації.

варіанти відповідей

Навчання та розвиток співробітників

Розвиток організації

Ведення інформаційних систем управління персоналом

Найм співробітників

Розвиток відділу кадрів

Управління відносинами в трудовому колективі

Запитання 3

Співставте обов'язок з описом:

HR-менеджер управляє відносинами в трудовому колективі. Він розробляє політику мотивації та управління конфліктами, забезпечує дотримання трудового законодавства і правил внутрішнього трудового розпорядку.

варіанти відповідей

Навчання та розвиток співробітників

Розвиток організації

Ведення інформаційних систем управління персоналом

Найм співробітників

Розвиток відділу кадрів

Управління відносинами в трудовому колективі

Запитання 4

Співставте обов'язок з описом:

Менеджер з персоналу займається наймом нових співробітників у компанію. Він розробляє профілі вакансій, проводить підбір кандидатів, проводить співбесіди та оцінює компетенції кандидатів.

варіанти відповідей

Навчання та розвиток співробітників

Розвиток організації

Ведення інформаційних систем управління персоналом

Найм співробітників

Розвиток відділу кадрів

Управління відносинами в трудовому колективі

Запитання 5

Співставте обов'язок з описом:

Менеджер з персоналу створює і реалізує програми навчання, тренінгів, семінарів і вебінарів, стежить за професійним і особистісним зростанням співробітників. Він оцінює ефективність проведених заходів і допомагає співробітникам у розвитку кар'єри.

варіанти відповідей

Навчання та розвиток співробітників

Розвиток організації

Ведення інформаційних систем управління персоналом

Найм співробітників

Розвиток відділу кадрів

Управління відносинами в трудовому колективі

Запитання 6

Співставте обов'язок з описом:

Спеціаліст з персоналу відповідає за ведення інформаційних систем управління персоналом. Він складає та аналізує звітність, підтримує актуальність бази даних з інформацією про співробітників та їхні кар'єрні плани.

варіанти відповідей

Навчання та розвиток співробітників

Розвиток організації

Ведення інформаційних систем управління персоналом

Найм співробітників

Розвиток відділу кадрів

Управління відносинами в трудовому колективі

Запитання 7

Співставте обов'язок з описом:

HR керує роботою відділу кадрів. Він контролює виконання завдань, координує роботу з іншими відділами компанії та розробляє стратегію розвитку відділу кадрів.

варіанти відповідей

Навчання та розвиток співробітників

Розвиток організації

Ведення інформаційних систем управління персоналом

Найм співробітників

Розвиток відділу кадрів

Управління відносинами в трудовому колективі

Запитання 8

Переваги роботи менеджера з персоналу


варіанти відповідей

Висока відповідальність і стресове навантаження.

Можливість працювати з людьми і допомагати їм у розвитку.

Необхідність постійно навчатися і розвиватися.

Необхідність ухвалювати рішення, які можуть істотно вплинути на компанію та її співробітників.

Можливість впливати на процеси управління персоналом у компанії.

Можливість постійно розвиватися та зростати професійно.

Запитання 9

Недоліки роботи менеджера з персоналу

варіанти відповідей

Висока відповідальність і стресове навантаження.

Можливість працювати з людьми і допомагати їм у розвитку.

Необхідність постійно навчатися і розвиватися.

Необхідність ухвалювати рішення, які можуть істотно вплинути на компанію та її співробітників.

Можливість впливати на процеси управління персоналом у компанії.

Можливість постійно розвиватися та зростати професійно.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест