Мета і завдання виховання

Додано: 23 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 393 рази
20 запитань
Запитання 1

Мета виховання це


варіанти відповідей

ідеальне передбачення результатів діяльності та шляхи їх досягнення за допомогою певних засобів;

передбачення результатів діяльності у підготовці підростаючого покоління до життя, його розвитку і формування, яких намагаються досягти в процесі виховної роботи;


конкретизація загальної мети виховання, що проявляється у часткових діях.

Запитання 2

Проблема мети виховання на всіх етапах розвитку людства полягає в тому що

варіанти відповідей

суспільством не визначалась мета і завдання виховання;

не було достатньо освічених, підготовлених вихователів;

правляча еліта підпорядковувала мету виховання своїм цілям, інтересам.

Запитання 3

Всебічний розвиток особистості передбачає

варіанти відповідей

єдність морального, громадянського, розумового, естетичного, трудового і фізичного розвитку;

формування наукового світогляду, народної і національної культури, гуманності;

широку професійну підготовку до повноцінного, активного життя.

Запитання 4

Коли вперше зароджується думка про гармонію тілесної і духовної краси людини ри, гуманності;

варіанти відповідей

в епоху Відродження;

в античному світі;

в педагогічних працях.

Запитання 5

Що означає назва “педагогіка співробітництва”

варіанти відповідей

експериментальна робота в наукових лабораторіях;

сучасне звучання головної мети виховання;

це взаєморозуміння, взаємоповага, доброзичливі відносини між вчителями і учнями.

Запитання 6

Головною метою школи є

варіанти відповідей

філософсько-світоглядна підготовка школярів, формування у них наукового світогляду;

формування цілісних уявлень про історію розвитку суспільства і національної культури;

всебічний розвиток людини як особистості, розвиток її' талантів, здібностей, виховання високих моральних якостей, з почуттям національної самосвідомості.

Запитання 7

Завдання громадянського виховання

варіанти відповідей

забезпечення прав людини, усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, прав людини та її громадянською відповідальністю;

формування національної свідомості , почуття патріотизму, утвердження гуманістичної моралі, соціальної активності, формування працелюбності;

формування політичної культури засобами громадянської освіти, виховання поваги до Конституції України, державної символіки, розвиток критичного мислення, толерантне ставлення до інших культур і традицій.

Запитання 8

Повноцінний розвиток особистості відбувається за умови

варіанти відповідей

якщо виховання найповніше відображає вимоги суспільства, визначальну мету виховання;

діяльності вчителя, спрямованої на формування особистості молодої людини;

ідеального, уявного передбачення результатів діяльності вихователя.

Запитання 9

Поняття “завдання виховання” це

варіанти відповідей

прогнозування результатів у підготовці молодого покоління до життя;

конкретизація загальної мети виховання, що проявляється у часткових діях;

шляхи реалізації вимог методів виховання.

Запитання 10

Головна мета виховання на всіх етапах розвитку людства це

варіанти відповідей

виховання дитини у праці;

виховання фізично і розумово розвиненої людини;

формування всебічно і гармонійно розвинутої особистості.

Запитання 11

Мета виховання в будь-якій країні залежить

варіанти відповідей

від змісту та методики виховання;

від вимог суспільства, політики, культури країни;

особистий матеріальний стан, чин, нагороди, страх.

Запитання 12

Що розуміється під національним вихованням

варіанти відповідей

національна школа повинна забезпечити різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її природних можливостей і здібностей;

виховання і навчання повинно проходити на національному ґрунті з урахуванням досягнень світової науки і культури;

передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури свого народу, його національної ментальності, формування рис громадянина України.

Запитання 13

В яких державних документах визначається мета та завдання виховання на сучасному етапі

варіанти відповідей

Концепція національного виховання; Положення про загальноосвітню школі; Закон України про молодь;

Концепція національного виховання; Національна доктрина розвитку освіти; Концепція громадянського виховання особистості; Закон України про освіту;

Національна доктрина розвитку освіти; Закон України про освіту; Базовий навчальний план роботи школи; Державна програма “Освіта”.

Запитання 14

Чиї це слова: “Бути людиною – ось до чого повинно вести виховання”

варіанти відповідей

К.Д.Ушинський;

М.І Пирогов;

А.С.Макаренко.

Запитання 15

Хто радив мати у виховній роботі загальну програму виховання і індивідуальні корективи до неї

варіанти відповідей

А.С.Макаренко;

В.О.Сухомлинський;

Т.Г.Лубенець.

Запитання 16

Назвіть джерела виховного впливу

варіанти відповідей

соціально-природне середовище, сім'я, позашкільні заклади;

сім'я, соціально-природне середовище, навчальні заклади, засоби масової інформації;

засоби масової інформації, навчальні заклади, заклади культури, природа.

Запитання 17

Кому з педагогів-новаторів належить ідея виховання через “колективні творчі справи”

варіанти відповідей

І.П.Іванову;

С.І.Лисенковій;

В.Шаталову.

Запитання 18

Визначте головну думку про мету виховання М.І Пирогова

варіанти відповідей

нема ні жодної потреби для будь-якої країни, більш “суттєвої і більш необхідної, як потреба в справжніх людях”;

він вперше розкриває значення трудового виховання у всебічному розвитку особистості;

головним вважає розумове і моральне виховання.

Запитання 19

Хто з педагогів-новаторів навчав дітей без оцінок

варіанти відповідей

Ш.Амонашвілі;

В.Шаталов;

С.Логачевська.

Запитання 20

Що слід розуміти під вихованням

варіанти відповідей

озброєння учнів достатньою сумою знань;

залучення дітей до життєвих ситуацій, які забезпечують оволодіння певними якостями;

правильної відповіді немає.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест