Мета – Італія

Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Мені потрібна була нарада з Рузвельтом, щодо Туніського виступу і план на Індійському театрі бойових дій. Лікарі заборонили мені літати на великій висоті, тож вирішили, що я плистиму морем. Ми виїхали з Лондона в ніч на .. травня і наступного дня сіли на річці Клайд на борт .... Пароплав був чудово устаткований, щоб задовільнити наші потреби.

"Queen Mary"

"Lancaster"

Запитання 2

Конференція, яку я охрестив ....., мала тривати 2 тижні і охопити кожен аспект війни. Тому наша группа була дуже численна.

"Тризубом"

"Нептуном"

Запитання 3

Ми передбачали труднощі у досягненні згоди з американцями з приводу операцій з території Індії. Мені абсолютно не подобалася ідея відвоювання Бірми, наступаючи вздовж жалюгідних шляхів в Асамі. Я ненавидів джунглі. .. травня ми підпалили до острова .....

Статен-Айленд

Горіег

Запитання 4

Там нас зустрічав Гопкінс, і ми негайно поїхали до Вашингтона. Президент чекав на платформі. Наступного пообіддя, .. травня о ...., ми всі зустрілися в Овальному кабінеті для обговорення.

13:30

14:30

Запитання 5

Рузвельт попросив мене почати дискусію. Я сказав, щоб подати полегкість росіянам, треба нам воювати з німцями. Але нам потрібно було думати, як будемо завойовувати Італію після Сицилії. Я .. травня звернувся до президента, щоб він відпустив зі мною в Алжир Маршалла. Я отримав дозвіл.

Запитання 6

Уранці наступного дня Маршалл, Ісмей і решта злетіли на гідроплані з річки ....

Нілл

Блексвіт

Потомак

Запитання 7

Підлетівши до Гібралтару, ми роззирнулися, шукаючи ескорту. Його не було. Увагу привернув невідомий літак, що, як ми гадали спершу, зацікавився нами. Оскільки він не підлітка ближче, ми вирішили, що то іспанський літак, але всі непокоїлися, аж поки він не зник. Коли ми десь о .. годині приземлилися, нас зустрів губернатор. Цього вечора було надто пізно летіти в Алжир. Тож ми пішли в монастир, де він сам жив.

Запитання 8

Ми вилетіли з Гібралтару в Алжир пополудні наступного дня. Отже, була змога показати Маршалла скелю, і ми всі кілька годин гуляли, оглянули різні гармати, деяких шпиталі і численні війська. Зрештою я спустився вниз і побачив улюблену скелю губернатора: нову галерею, вириту глибоко під скелею. Ми вилетіли по обіді з десятком літаків ...., що кружляли високо над нами, а ввечері дісталися Алжиру, де нас чекав Ейзенхауер, Смітт, Каннінгем, Александер.

"Beauflghter"

"Bocage"

Запитання 9

Я не маю приємніших спогадів про війну, ніж про ті 8 днів в Алжирі і Тунісі. Я мав твердий намір перед вильотом з Африки домогтися ухвалення постанови про напад на материкову Італію, після Сицилії. Нашу першу зустріч ми провели на віллі Ейзенхауеру в Алжирі .. травня о .. годині.

Запитання 10

Ейзенхауер, як господар головував на цьому засіданні. Маршалл сказав, що не можемо планувати напад на Італію, поки не візьмемо Сицилію і коли будемо знати про ситуацію в СРСР. Ейзенхауер сказав, що в разі захоплення Сицилії, має намір іти прямо на Італію. Ми знову зустрілися пополудні .. травня. Іден прибув вчасно до початку наради. Я був згоден про напад, але перебіг подій може змусити нас до якогось іншого курсу.

Запитання 11

Вони сказали, що повинні подивитися на реакцію німців, коли почнемо іти на Сицилію. ...., на моє прохання, прокоментував становище турків і сказав, що виведення Італії з війни надто довгий шлях, щоб утягнути у війну турків. Вони б стали приязніші, якби наші війська дійшли до Балкан. І я наголосив, що я не наполягає, щоб спочатку вводити війська на Балкани.

Брук

Іден

Александер

Запитання 12

Два наступні дні ми подорожували літаком і машиною до деяких гарних місць. Я звернувся до багатьох тисяч солдат у Карфагені в рунах величезного амфітеатру. Ми полетіли з Іденом на батьківщину через Гібралтар. Регулярний комерційний літак от-от мав вилетіти з Лісабонського аеропорту, коли до нього підійшов кремезний чоловік, що курив сигару, і всі подумали, що то один із пасажирів. Німецькі агенти повідомили, що я на борту. Викликали німецький винищувач і без оборонний літак був нещодавно збитий. Загинуло 13 пасажирів, зокрема британський актор ....

Лесі Говард

Роберт Дейвіс

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома