Метод поділу на підзадачі в Скретч

Додано: 19 березня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 131 раз
13 запитань
Запитання 1

Зупинити виконання програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 2

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

алгоритмом

проектом

контейнером

Запитання 3

Що буде після виконання цієї програми?

варіанти відповідей

Кіт переміститься на 10 кроків

Кіт намалює лінію

Кіт переміститься на 30 кроків

Запитання 4

6. Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку?

варіанти відповідей

Керувати

Вигляд

Рух

Подія

Запитання 5

10. За допомогою яких команд можна створити подібний малюнок?

варіанти відповідей

Повторити 6 разів

переміститись на 80 кроків

Повернутися праворуч на 90 кроків

Якщо

Запитання 6

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пробіл?

варіанти відповідей

 а) об‘єкт переміститься на 10 кроків

 б) об‘єкт переміститься на 13 кроків

 в) об‘єкт переміститься на 30 кроків

 г) нічого не відбудеться

Запитання 7

Працювати в онлайн середовищі Скретч, можливо?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Як називають виконавця у середовищі Scratch?

варіанти відповідей

фанта

спрайт

кола

живчик

Запитання 9

Яку з фігур треба використати для складання алгоритму з повторенням в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Цикл - це....

варіанти відповідей

фрагмент алгоритму.

фрагмент алгоритму, команди якого можуть виконуватися більше ніж один раз.

команди які можуть виконуватися більше ніж один раз.

Запитання 11

Обери Цикл з лічильником

варіанти відповідей
Запитання 12

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

2

1

4

3

Запитання 13

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест