Методи і форми обслуговування гостей в ЗРГ

Додано: 20 жовтня 2020
Предмет: Технології, 3 клас
Тест виконано: 220 разів
12 запитань
Запитання 1

Укажіть метод обслуговування гостей у закладі ресторанного господарства.


варіанти відповідей

Самообслуговування

Бригадне

Індивідуальне    

Часткове і повне

Запитання 2

Укажіть метод обслуговування гостей у закладі ресторанного господарства.   


варіанти відповідей

За чеками з наступним розрахунком

За абонементами

 Індивідуальне і бригадне

Офіціантами

Запитання 3

Методи обслуговування за функ­ціями класифікуються

варіанти відповідей

 Самообслуговування, офіціантами, комбіноване

  Зі споживанням продукції безпосередньо в закладах ресторанного господарства; із доставкою та реалізацією кулінарної продук­ції для споживання за місцем роботи, навчання та відпочинку; зі споживанням кулінарної продукції та напівфабрикатів удома

Із проведенням культурно-масових заходів і без них.

Запитання 4

Метод обслуговування офіціантами за участю персоналу в обслуговуванні поділяється

варіанти відповідей

Із попереднім і наступним розрахунком.

На повне і часткове обслуговування.

На індивідуальну і бригадну форми.

На обслуговування гостей із проведенням культур­но-масових заходів і без них.

Запитання 5

Форма обслуговування при обслуговуванні за типом "шведський стіл"

  


варіанти відповідей

Часткове обслуговування офіціантами.

Повне обслуговування офіціантами.

Індивідуальна

Запитання 6

   Яка форма обслуговування забезпечується більш швидке та раціональне обслуговування гостей?


варіанти відповідей

Індивідуальна

Бригадна

Комбінована

Запитання 7

Вид послуг, до яких належать організація обслуговування учасників конференцій, семінарів, нарад тощо


варіанти відповідей

Послуги з організації дозвілля.

Послуги з організації споживання продукції та обслу­говування споживачів.

 Послуги харчування.

Послуги з реалізації продукції.

Запитання 8

Вид послуг, що включають організацію му­зичного обслуговування; проведення концертів, програм вар'є­те і відеопрограм; забезпечення газетами, журналами, ігро­вими автоматами, більярдом

варіанти відповідей

 Інформаційно-консультативні послуги.

Послуги з організації споживання.

Послуги з реалізації продукції.

Послуги з організації дозвілля.

Запитання 9

Вид послуг, що включають виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів на замовлення споживачів; виготовлення страв із сировини замовника; пос­луги кухаря, кондитера з виготовлення страв, кулінарних і кондитерських виробів удома

варіанти відповідей

Послуги з реалізації продукції.

Послуги з організації споживання продукції та обслуговування        

         споживачів.

Послуги з організації дозвілля.

Послуги з виготовлення кулінарної продукції та кон­дитерських виробів.

Запитання 10

За способом розрахунку із гостями метод обслуговування офіціантами розрізняют

варіанти відповідей

Попередній, наступний розрахунок

Попередній, безпосередній, наступний

Попередній, безпосередній

Запитання 11

За способом відпускання продукції форми самообслуговування розрізняють

варіанти відповідей

Через механізовані або немеханізовані роздавальні

Через механізовані або автоматичні роздавальні

Через немеханізовані або ручні роздавальні

Запитання 12

За повнотою обслуговування форми обслуговування офіціантами розрізняють

варіанти відповідей

Відпуск обідів до дому

Із проведенням культурно-масових заходів і без них

Бронювання місць у залі закладу ресторанного господарства

Інформаційно-консультативні послуги

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест