МЕТОДИ НАУКОВО – ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Додано: 29 березня 2020
Предмет:
Тест виконано: 65 разів
16 запитань
Запитання 1

Оберіть варіант відповіді, в якому визначення поняття «Метод науково-педагогічного дослідження»

варіанти відповідей

спосіб дослідження психолого-педагогічних процесів формування особистості, встановлення об'єктивної закономірності виховання й навчання;

інструмент дотику до особистості дитини;

оптимальний комплекс методів, послідовність здійснюваних пізнавальних і практичних дій, спрямованих на вирішення дослідницьких завдань.

Запитання 2

Методика наукового дослідження – це


варіанти відповідей

спосіб дослідження психолого-педагогічних процесів формування особистості, встановлення об'єктивної закономірності виховання й навчання;

інструмент дотику до особистості дитини;


оптимальний комплекс методів, послідовність здійснюваних пізнавальних і практичних дій, спрямованих на вирішення дослідницьких завдань.

Запитання 3

За класифікацією В.Л.Омеляненка виділяють такі групи методів НПД:

варіанти відповідей

неекспериментальні, експериментальні, формуючі;

неекспериментальні, експериментальні, діагностичні, контролюючі;

неекспериментальні, експериментальні, діагностичні, формуючі.

Запитання 4

Методи «педагогічний консиліум» відносять до якої групи?

варіанти відповідей

неекспериментальні, 

експериментальні, 

діагностичні, 

формуючі.

Запитання 5

Спостереження, бесіда, анкета, вивчення результатів діяльності – це методи якої групи?


варіанти відповідей

неекспериментальні,

експериментальні,

діагностичні,

формуючі.

Запитання 6

Метод тривалого, планомірного споглядання об’єктів і суб’єктів педагогічного процесу без втручання у сам процес – це

варіанти відповідей

спостереження,

бесіда,

анкета,

вивчення результатів діяльності.

Запитання 7

Оберіть варіант правильної відповіді «Опосередковане спостереження» - це


варіанти відповідей

вид спостереження, під час якого дослідник безпосередньо бере участь у досліджува­ному процесі, діє разом з учасниками дослідження;

вид спостережен­ня, що не передбачає безпосередньої участі дослідника у процесі, який вивчають;

процес споглядання внутріш­ніх психічних процесів з одночасним спостереженням за їх зовнішніми виявами.

Запитання 8

Прикладом якого спостереження є урок, виховний захід чи перерва?


варіанти відповідей

пряме спостереження;

опосередковане спостереження;

самоспостереження.

Запитання 9

Продумування і підготовка плану, основних й додаткових запитання; створення сприятливої атмосфери для відвертого обміну думками; врахування індивідуальних особливостей співбесідника; виявлення педагогічного такту та уміти запротоколювати  - це вимоги до результативного проведення якого методу НПД?

варіанти відповідей

тестування,

бесіда,

анкета,

вивчення результатів діяльності.

Запитання 10

Вкажіть варіанти відповідей, які відрізняють інтерв’ю від бесіди?


варіанти відповідей

врахувати індивідуальні особливості співбесідника;

дослідник ставить наперед визначені запитання у певній послідовності й записує відповіді співбесідника;

не передбачає уточнювальних запитань.

Запитання 11

Метод отримання інформації про рівень фізичного, психічного і соціального розвитку вихованців за допомогою спеціально запропонованих запитань та аналізу відповідей на них – це…

варіанти відповідей

метод анкетування;

педагогічний консиліум,

метод бесіди.

Запитання 12

За характером анкети поділяють на:


варіанти відповідей

відкриті, закриті, напівзакриті;

відкриті, закриті, напіввідкриті, полярні;

закриті, відкриті, полярні, напівзакриті.

Запитання 13

Питання «Чи хотіли б ви, щоб Ваша дочка стала вчителькою?» відносить до якого виду анкети?

варіанти відповідей

відкритої,

закритої,

напіввідкритої, 

полярної.

Запитання 14

Метод вивчення учасників педагогічного процесу, який передбачає ознайомлення дослідника з результатами і наслідками діяльності вихованців з метою з’ясування рівня сформованості певних якостей, умінь, здібностей.

варіанти відповідей

спостереження,

бесіда, 

анкета,

вивчення результатів діяльності,

вивчення шкільної документації.

Запитання 15

Проводиться у штучних умовах, спеціально створених для учня; характерне спеціально обладнане приміщення; наявність реєструючої апаратури – ці характеристики притаманні якому експериментальному методу НПД?


варіанти відповідей

природний експеримент,

лабораторний експеримент,

моделюючий експеримент.

Запитання 16

Які із методів НПД доцільно використовувати у 1 класі?


варіанти відповідей

пряме спостереження,

опосередковане спостереження,

анкетування,

метод бесіди,

інтерв’ю,

тестування,

вивчення продуктів діяльності,

природний експеримент

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест