Методи науково-педагогічних досліджень

Додано: 23 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 575 разів
20 запитань
Запитання 1

Педагогічне дослідження – це

варіанти відповідей

Свідомий, ціленаправлений пошук шляхів удосконалення педагогічного процесу з використанням наукових методів.

Свідоме і цілеспрямоване застосування вже відомих законів у практиці навчально-виховної роботи.


Конкретизована мета і ціль, яку поставив перед собою дослідник.

Запитання 2

Виділіть основні методи науково-педагогічних досліджень

варіанти відповідей

Анкетування, аналіз, навіювання, бесіда.

Бесіда з батьками, експеримент, змагання, тести.


Спостереження, анкетування, бесіда, тести, вивчення продуктів діяльності.

Запитання 3

Що відноситься до методу «вивчення шкільної документації»

варіанти відповідей

Журнал, особові справи, характеристики, табель успішності.

Твори, зошити, малюнки, плани.

Саморобки, звітність, щоденники, анкети.

Запитання 4

До методів теоретичного дослідження відносяться

варіанти відповідей

Спостереження, анкети, бесіди, супутні зміни.

Аналіз, синтез, індукція і дедукція, логічні методи.

Узагальнення, співставлення, вимога, гра, консиліум.

Запитання 5

Для чого вчителю необхідно володіти методами науково-педагогічного дослідження

варіанти відповідей

Для функціонування, розвитку науки, дослідження явищ і процесів.

Для планомірного споглядання об’єктів і суб’єктів педагогічного процесу.

Для покращення поведінки учнів та роботи з ними.

Запитання 6

Лабораторний експеримент – це

варіанти відповідей

Специфічна нарада педагогів, де розглядають складні педагогічні явища.

Коли піддослідний не здогадується, що він знаходиться у полі дослідження.

Проводиться в штучних умовах, які створюються спеціально в лабораторіях з використанням приладів та певного обладнання.

Запитання 7

Методи педагогічного дослідження - це

варіанти відповідей

Система цілеспрямованої педагогічної взаємодії учителя і учня, спрямована на формування суспільних і особистісних рис дитини.

Діяльність учителя, вихователя з вивчення педагогічного процесу.

Способи, за допомогою яких вивчаються різноманітні сторони виховання, освіти і навчання.

Запитання 8

У педагогіці розрізняють рівні педагогічного дослідження

варіанти відповідей

Практичний і теоретичний.

Практичний, емпіричний і теоретичний.

Емпіричний, теоретичний і методологічний.

Запитання 9

Об’єктом педагогічного дослідження є

варіанти відповідей

Пошук шляхів удосконалення педагогічного процесу.

Якість знань, умінь і навичок.

Педагогічні явища, факти, з яких складається педагогічний процес.

Запитання 10

Метод рейтингу використовується для

варіанти відповідей

Одержання інформації про типовість тих чи інших явищ.

З’ясування думки вихователів і учнів відносно тих чи інших явищ і фактів.

Оцінювання тих чи інших сторін діяльності компетентними суддями.

Запитання 11

Спеціально організоване сприймання педагогічного процесу в природних умовах – це

варіанти відповідей

Анкетування.

Інтерв'ю.

Педагогічне спостереження.

Запитання 12

На якому рівні педагогічного дослідження на основі двох попередніх досліджень, формуються загальні принципи побудови теорії

варіанти відповідей

Практичному.

Теоретичному.

Методологічному.

Запитання 13

Процес і результати науково-педагогічного дослідження фіксуються такими документами

варіанти відповідей

Річним планом роботи установи, моделюванням.

Магнітофонними записами, фото, конспектами, описами.

Особовими справами учнів, описами досвіду.

Запитання 14

Визначити послідовність етапів педагогічного дослідження

варіанти відповідей

Актуальність проблеми, виділення об'єкта, предмета дослідження.

Виділення теми, завдання, мети, стимулювання роботи, підведення підсумків.

Визначення проблеми, вивчення фактів, положень, практики, гіпотези, проведення роботи, зіставлення з практикою, узагальнення результатів, оформлення і впровадження в життя. 

Запитання 15

Об'єктом педагогічного дослідження може бути

варіанти відповідей

Діяльність педагогів, учнів, стосунки між особистістю та колективом, організація пізнавальної діяльності учнів.

Ціль, яку поставив перед собою дослідник.

Вирішення певних теоретичних питань, що є загальною проблемою. 

Запитання 16

До методів емпіричного дослідження відносяться

варіанти відповідей

Спостереження, анкети, співбесіди, вивчення продуктів діяльності учнів, педагогічний експеримент.

Методи схожості, різниці, закономірності, аспекти.

Опитування, заохочення, узагальнення, пошук. 

Запитання 17

 Назвіть групу методів, до якої належать бібліотечно-бібліографічні методи досліджень

 

варіанти відповідей

Віднаходити потрібну літературу, спостерігати, опитувати з каталогом, анотувати, конспектувати.

Стежити за виходом нової літератури, працювати з каталогом, анотувати, конспектувати.

Тестувати, аналізувати, складати план, працювати з газетами і журналами, навіювати.

Запитання 18

Ефективність якої діяльності визначається шляхом

педагогічного експерименту

варіанти відповідей

Обрання учнями класного керівника.

Вивчення особливостей виховання дітей у сім'ї.

Формування класним керівником культури поведінки школярів.

Запитання 19

Розміщення отриманих результатів у певній послідовності

– це

варіанти відповідей

Реєстрація.

Ранжування.

Моделювання.

Запитання 20

Яка наука розробляє загальні основи навчально-виховного

процесу

варіанти відповідей

Загальна педагогіка.

Вікова педагогіка.

Спеціальна педагогіка.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест