Мовлення вчителя реалізується у двох різновидах. Вкажіть в яких саме?
Оберіть форми монологічного мовлення:
В сучасній науковій літературі під комунікативною поведінкою розуміють не просто процес говоріння, повідомлення чогось, а таку організацію мовлення й відповідно до нього невербальної поведінки вчителя, яка впливає на що саме?
Від чого переусім залежить педагогічна ефективність комунікативної поведінки вчителя?
Чим визначається рівень майстерності мовленнєвої діяльності вчителя?
Забезпечення повноцінного сприймання навчальної інформації учнями, формування в них особистісного, емоційно-ціннісного ставлення до знань - це сутність якої функції?
Яка саме функція мовлення вчителя тісно пов’язана з функцією комунікативною?
Матеріал, що його викладає вчитель, нерідко закріплюється надовго в пам'яті учнів саме завдяки особливостям його мовлення зберігаються емоційне забарвлення голосу вчителя, його інтонації, ритміка, характер вимовляння окремих слів. Якій саме функції вчителя це притамано?
Що розуміють під терміном "культура мови"?
Кому належать ці слова: "Що надає мовленню спрямованості? Передусім це наявність власного ставлення до того, про що вчитель говорить, щирість його слів. Для мудрого педагога його мовлення, спілкування з дітьми — це спосіб самовираження, «саморозкриття духовного багатства перед учнями»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома