Приорітетними напрямками освітньої діяльності початкової школи в 2022/23 н.р. є:
Освітня програма закладу освіти може бути розроблена на основі:
Використовувати перелік грифованої навчальної літератури з офіційного вебсайту Міністерства освіти і науки України та з вебсайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
Змістове наповнення освітнього процесу відображається в календарно тематичному плані з урахуванням усіх очікуваних результатів навчання, визначених освітньою програмою закладу загальної середньої освіти.
Учитель/учителька не може самостійно визначати кількість годин на вивчення програмових тем. Треба дотримуватися розподілу, що зазначений у програмі.
У межах навчальних годин відповідно до освітньої програми пропонується виділити час на проведення навчально пізнавальної практики, екскурсій. Вибір змісту і форм організації такої навчально-пізнавальної практики заклад освіти визначає самостійно
Доцільно зберігати гнучкість календарно-тематичного плану протягом року й, за потреби, змінювати терміни опрацювання програмових тем відповідно до результатів засвоєння учнями навчального матеріалу.
Календарно-тематичне і поурочне планування здійснюється вчителем у строго встановленій формі. Встановлення уніфікованих стандартів таких документів у межах закладу загальної середньої освіти, у межах населеного пункту, району, області є обов'язковим.
Учням 1 – 2 класів не рекомендуються обов’язкові завдання для самопідготовки у позанавчальний час». Водночас, за потреби, з урахуванням індивідуальних навчальних можливостей і потреб учням 2-х класів пропонуємо задавати індивідуальні завдання за вибором.
Сумарні витрати часу на виконання завдань для самопідготовки учнями 2 класів не повинні перевищувати...
Однією із форм створення психологічно комфортної атмосфери в класному колективі, актуалізації в учнів мотивації до навчальної діяльності є...
Тривалість уроків у перших класах становить...
Тривалість уроків у 2-4-х класах становить...
Фактичне виконання навчальної програми фіксується у...
Продовжіть речення.
Діагностування навченості учнів 2-4 класів...
Методичний лист пропонує орієнтовний перелік результатів, що можуть діагностуватися на початку навчального року в 2, 3, 4 класах.
Завдання для діагностування повинні бути...
Підготовку календарно-тематичного плану на 2022/2023 навчальний рік у Методичному листі радять побудувати так:
У 2022/2023 навчальному році оцінювальну діяльність здійснюють...
У 1–4 класах закладів загальної середньої освіти здійснюють...
Результат оцінювання навчальних досягнень учнів 1–2 класів виражають вербальною оцінкою (оцінювальним судженням).
У 3–4 класах для оцінювання навчальних досягнень учнів за рішенням педагогічної ради може використовуватись як вербальна, так і рівнева оцінка, яка є оцінювальним судженням із зазначенням рівня результату навчання.
Підтвердіть, або спростуйте твердження.
В межах одного закладу освіти у різних класах не можуть використовуватись різні форми оцінювання.
Об’єктами оцінювання є:
Показниками досягнення очікуваних результатів навчання є характеристика відповідних навчальних дій, яка називається...
Для виконання навчальних дій на продуктивно-творчому рівні знаннєвому складнику компетентності мають бути притаманні такі ознаки якості:
Для виконання навчальних дій на на продуктивному рівні знаннєвому складнику компетентності мають бути притаманні такі ознаки якості:
Для виконання навчальних дій на репродуктивному рівні знаннєвому складнику компетентності мають бути притаманні такі ознаки якості:
Для виконання навчальних дій на рівні розпізнавання знаннєвому складнику компетентності мають бути притаманні такі ознаки якості:
Як перевіряти роботи учнів?
Серед основних складових національно-патріотичного виховання в
Концепції виокремлені...
Питання запобігання та виявлення випадків жорстокого поводження з
дітьми регулюється...
В методичному листі МОН України "Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р." акцент робиться на таких питаннях:
В умовах ведення активних воєнних дій на території України зростає роль всіх педагогічних працівників, які можуть надавати першу психологічну допомогу та підтримку усім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань функціонування системи освіти.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома