Методика математики

Додано: 21 грудня 2021
Предмет: Математика
Тест виконано: 854 рази
50 запитань
Запитання 1

У якій послідовності вивчається нумерація чисел першого десятка?

варіанти відповідей

порівняння чисел, назва числа, місце числа в натуральному ряді;

назва числа, місце числа в натуральному ряді, утворення числа

ознайомлення з числом і відповідною цифрою, порівняння чисел, склад числа

ознайомлення з числом і цифрою, утворення числа, порівняння чисел в межах даного числа, склад числа.

Запитання 2

На якій властивості ґрунтується прийом додавання 24 + 30?

варіанти відповідей

додавання суми до числа

додавання числа до суми

переставний закон додавання

додавання суми до суми

Запитання 3

Скільки всього десятків у числі 81405

варіанти відповідей

8140

81

8

814

Запитання 4

Якою може бути остача при діленні числа на 4

варіанти відповідей

меншою або рівною 4

не більше 4

менше 4

рівне 0

Запитання 5

Визначити тип простої задачі.

Задача. В клас привезли 7 комп’ютерів, а потім ще 3 комп’ютери. Скільки всього комп’ютерів привезли в клас?

варіанти відповідей

Знаходження суми

знаходження невідомого зменшуваного

знаходження остачі

збільшення числа на кілька одиниць

Запитання 6

Визначити прості задачі, із яких складається задача:» Купили 40кг помідорів. Восьму частину маси усіх помідорів залишили для їжі, а решту засолили. Скільки кілограмів помідорів засолили?»

варіанти відповідей

знаходження суми, зменшення на кілька одиниць

знаходження частини від числа, знаходження остачі

різницеве порівняння, знаходження суми

поділ на рівні частини, знаходження суми

Запитання 7

Яке з тверджень використовують у початковій школі?

варіанти відповідей

прямокутники – це паралелограм, у якого всі кути прямі

прямокутник – це чотирикутник, у якого всі кути прямі

прямокутник – це геометрична фігура, у якої протилежні сторони рівні

прямокутник – це геометрична фігура, у якої протилежні сторони паралельні

Запитання 8

Який прийом використовують при розв’язуванні прикладу 72 : 6?

варіанти відповідей

розклад на зручні доданки;

ділення числа на добуток;

підбору числа;

розклад на розрядні доданки

Запитання 9

Які змістові лінії включає програма з математики для 1-4-х класів?

варіанти відповідей

властивості та відношення предметів, лічба; геометричні фігури та їх властивості

арифметичний матеріал, величини

властивості та відношення предметів, лічба; числа та дії над ними; числові та буквені вирази; рівності, нерівності, рівняння; геометричні фігури та їх властивості, геометричні тіла; величини та одиниці величин

числа, дії з числами; величини; математичні вирази, рівності, нерівності; сюжетні задачі; просторові відношення, геометричні фігури; робота з даними.

Запитання 10

Який матеріал у початковому навчанні математики є основним?


варіанти відповідей

арифметичний

алгебраїчний

геометричний

сюжетні задачі, величини.

Запитання 11

Який тип уроків математики найпоширеніший в початковій школі?

варіанти відповідей

урок вивчення нового матеріалу

урок закріплення знань, умінь і навичок

комбінований;


уроку контролю та перевірки знань

Запитання 12

На основі чого порівнюють предметні множини (поняття «більше-менше», «порівну – непорівну») в дочисловому періоді?

варіанти відповідей

перелічування предметів

встановлення взаємно однозначної відповідності

лічби

на око

Запитання 13

У якому класі вивчають нумерацію чисел 11-20?


варіанти відповідей

2 клас

дошкільному закладі

3 клас

1 клас

Запитання 14

Як практикують введення поняття цифри?

варіанти відповідей

цифра – це число

цифра має порядкове значення

цифра – знак, яким позначають число на письмі

цифра – кількісне значення числа

Запитання 15

При вивченні яких чисел формують знання про десяток як про лічильну одиницю?

варіанти відповідей

в межах десяти

багатоцифрові числа

тисяча

сотня

Запитання 16

У якому класі вперше діти повинні розрізняти сотню як нову лічильну одиницю?

варіанти відповідей

1 клас

2 клас

3 клас

4 клас

Запитання 17

При вивченні яких чисел вводять поняття класу?

варіанти відповідей

сотня

тисяча

багатоцифрові числа

десяток

Запитання 18

Утворення шестицифрових чисел пояснюють на основі

варіанти відповідей

розрядів числа

поняття класу

поняття класу і розрядів

місце числа в натуральному ряді

Запитання 19

Скільки розрядів є в кожному класі багатоцифрових чисел?

варіанти відповідей

2

3

1

6

Запитання 20

Які прийоми використовують для додавання чисел у межах 10?

варіанти відповідей

частками

прилічуванням одиниці

прилічуванням одиниці, частинами, на основі переставної властивості додавання

частинами, властивостями додавання

Запитання 21

Для віднімання чисел у межах 10 застосовують такі прийоми

варіанти відповідей

відлічування по одиниці

відлічування по одиниці, частинами, на основі зв’язку віднімання з додаванням

частинами

на основі складу числа

Запитання 22

У якому класі вводять назви компонентів дії додавання

варіанти відповідей

у 1 класі

у 2 класі

у 3 класі

у 4 класі

Запитання 23

Яка послідовність вивчення додавання двоцифрових чисел?


варіанти відповідей

письмове, усне без переходу через десяток

усне з переходом через десяток, письмове


усне без переходу через десяток, письмове, усне з переходом через десяток

усне без переходу через десяток, усне з переходом через десяток, письмове

Запитання 24

Яка послідовність вивчення додавання двоцифрових чисел?


варіанти відповідей

письмове, усне без переходу через десяток

усне з переходом через десяток, письмове

усне без переходу через десяток, письмове, усне з переходом через десяток

усне без переходу через десяток, усне з переходом через десяток, письмове

Запитання 25

Яка послідовність вивчення додавання двоцифрових чисел?


варіанти відповідей

письмове, усне без переходу через десяток


усне з переходом через десяток, письмове

усне без переходу через десяток, письмове, усне з переходом через десяток

усне без переходу через десяток, усне з переходом через десяток, письмове

Запитання 26

Яка основа письмового віднімання двоцифрових чисел?

варіанти відповідей

порозрядне віднімання, починаючи з одиниць нижчих розрядів

віднімання суми від числа

віднімання числа від суми

порозрядне віднімання, починаючи з десятків

Запитання 27

Які прийоми усного віднімання виду 560 – 240?


варіанти відповідей

порозрядне віднімання

послідовне віднімання

порозрядне і послідовне віднімання, зведенням до віднімання десятків

порозрядне віднімання та округленням

Запитання 28

Яка теоретична основа додавання виду 560 + 200?


варіанти відповідей

переставний закон додавання

додавання числа до суми

додавання суми до числа

додавання круглих чисел

Запитання 29

Як учні здійснюють перевірку виконання письмового віднімання?


варіанти відповідей

перевіркою додаванням

множенням

діленням

частинами

Запитання 30

У якому класі починають вивчати табличне множення?


варіанти відповідей

1клас

2 клас

3 клас

4клас

Запитання 31

На основі якого типу простих задач ознайомлюють учнів із дією ділення?

варіанти відповідей

ділення на рівні частини

ділення на вміщення

знаходження невідомого

ділення на рівні частини, ділення на вміщення

Запитання 32

Що відносять до табличного множення?


варіанти відповідей

множення на 1 і 0

множення одноцифрових чисел

множення круглих десятків

множення одно - і двоцифрових чисел

Запитання 33

Яка теоретична основа письмового множення на одноцифрове число?


варіанти відповідей

розподільний закон множення відносно додавання

переставний закон множення

множення числа на суму

порозрядне

Запитання 34

Який новий математичний термін використовують при вивченні письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове число?

варіанти відповідей

розряд

неповний добуток

клас

добуток

Запитання 35

Із чого починається самоконтроль при письмовому діленні багатоцифрових чисел?

варіанти відповідей

визначення кількості цифр у частці

визначення остачі від ділення першого неповного діленого

перевірка множенням

перевірка діленням

Запитання 36

При вивченні яких чисел ознайомлюють із письмовим діленням?

варіанти відповідей

сотня

тисяча

багатоцифрові

чотирицифрові

Запитання 37

Яка теоретична основа письмового ділення багатоцифрових чисел на круглі числа?

варіанти відповідей

ділення суми на число

ділення числа на суму

ділення числа на добуток

ділення добутку на число

Запитання 38

Як класифікують задачі за кількістю дій розв’язання?

варіанти відповідей

прості, та непрості

прості та складені задачі

складені та нескладні

непрості та складені

Запитання 39

На що найбільше акцентують при розв’язуванні простих задач?

варіанти відповідей

на вивчення умови

на вивчення запитання

на пояснення вибору дії

на аналіз задачі

Запитання 40

Які складові процесу розв’язування складеної задачі?

варіанти відповідей

вивчення умови, розв’язання

пошук класу, розв’язання


ознайомлення зі змістом задачі, аналіз задачі та відшукання способів її розв’язання, розв’язання задачі, перевірка

ознайомлення зі змістом задачі, повторення задачі, аналіз задачі та відшукання способів її розв’язання, розв’язання задачі, перевірка.

Запитання 41

Які є форми короткого запису задач?


варіанти відповідей

схематичний, табличний, графічний

малюнок, схема

таблиця, малюнок

малюнок

Запитання 42

Розбір задач проводять такими способами:


варіанти відповідей

від числових даних до запитання, синтетичний

аналітичний, синтетичний

аналітичний, від запитання до числових даних


аналітичний, синтетичний, аналітико-синтетичний

Запитання 43

Основні форми запису розв’язку складених задач:


варіанти відповідей

Основні форми запису розв’язку складених задач:

1) дії з поясненням і без пояснень;

2) по діях, за запитаннями;

3) дії з поясненням, поступове складання виразу, письмовий план: запитання та дії;

4) запис дій з письмовим, усним поясненням; за планом; складанням виразу; за допомогою рівняння.

по діях, за запитаннями

дії з поясненням, поступове складання виразу, письмовий план: запитання та дії

запис дій з письмовим, усним поясненням; за планом; складанням виразу; за допомогою рівняння.

Запитання 44

При вивченні яких чисел ознайомлюють із кілометром?


варіанти відповідей

багатоцифрові числа

десяток

тисяча

сотня

Запитання 45

Для створення проблемної ситуації при вивченні квадратного дециметра доцільно запропонувати обчислити площу

варіанти відповідей

грядки

обкладинки книжки

класної кімнати

поверхня стола

Запитання 46

При вивченні яких чисел ознайомлюють учнів із одиницею маси грам?

варіанти відповідей

десяток

сотня

тисяча

багатоцифрові числа

Запитання 47

Визначте правильний результат дії 3год 27хв ∙ 8:

варіанти відповідей

26год 16 хв

27 год 36 хв

27 год 16 хв

26год 36хв

Запитання 48

При формуванні практичних вмінь перетворення одиниць вимірювання площі встановити істинність тверджень

варіанти відповідей

7км2 58м2 = 758м2

6дм2 2 см2 = 602 см2

2 23см2 = 423см2

2 6дм2 = 3006дм2

Запитання 49

Який малюнок доцільно запропонувати першим, щоб навчити обчислювати площу прямокутника?

варіанти відповідей

таблиця 1

таблиця 2

таблиця 3

таблиця 4

Запитання 50

Які одиниці об’єму вивчають у початкових класах:


варіанти відповідей

дм3

л

см3

м3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест