Методика розвитку кількісних уявлень у дошкільників в період дочислової діяльності

Додано: 1 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 70 разів
8 запитань
Запитання 1

За якими ознаками діти молодшого дошкільного віку групують предмети?

варіанти відповідей

Форма

Колір

Величина

Матеріал, з якого виготовлено річ

Запитання 2

Який етап формування вміння виділяти «один» і «багато» предметів в навколишньому оточенні перший серед поданих?

варіанти відповідей

Один і багато предметів не обмежені ні площинами, ні одним об'єктом

Розташування предметів упереміш на одній площині

Розташування предметів у різних місцях однієї площини

Запитання 3

Оберіть прийом порівняння множин за кількістю, який діти освоюють спочатку

варіанти відповідей

накладання

прикладання

Запитання 4

Яка основна вимога до використання прийому "складання пар"?

варіанти відповідей

кількість предметів повинна бути не більше п"яти

наочні матеріали повинні бути об"ємними

слід використовувати обмежену площину

Запитання 5

Якої вимоги треба дотримуватися при використанні прийому "з"єднання стрілками"?

варіанти відповідей

предмети мають бути обмежені площиною

предмети повинні бути об"ємними

не можна використати прийому прикладання та накладання, створення пар

Запитання 6

З якийм методичним прийомом знайомить вихователь дітей у середній віковій групі?

варіанти відповідей

Використання множинного посередника

Складання пар

З"єднання стрілками

Запитання 7

З яким поняттям вихователь знайомить дітей швидше?

варіанти відповідей

Менше

Порівно

Більше

Запитання 8

Які методичні прийоми використовує вихователь, навчаючи дітей накладати і прикладати?

варіанти відповідей

Інструкція з виконання самостійних завдань

Розгляд ілюстрацій

Демонстрація

Дидактична гра

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест