Методика викладання музики

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Музичне мистецтво, 11 клас
Тест виконано: 74 рази
36 запитань
Запитання 1

Виберіть тип нервової системи, який відповідає сангвінічному темпераменту:

варіанти відповідей

Сильний, врівноважений, рухливий;

Сильний, врівноважений, інертний;

Сильний, неврівноважений, рухливий;

Запитання 2

Ви прийшли в 5-й клас, де учні не мають належних знань з нотної грамоти. З чого ви почнете перші уроки:

варіанти відповідей

Опитування

Із вияснення причин такого стану

Проведете контрольні заміри для виявлення рівня знань

Зацікавите учнів даним видом роботи

Запитання 3

Деякі учні старших класів не бажають відвідувати репетиції хору. Ваші дії:

варіанти відповідей

Домагаєтесь від адміністрації школи забезпечення явки

Намагаєтесь через органи учнівського самоврядування

вплинути на них

Зацікавлюєте лідерів даним видам роботи

Будете вивчати хоровий репертуар на уроках

Запитання 4

Що в першу чергу повинен враховувати вчитель музики відзначаючи зміст музичного виховання в ЗОШ:

варіанти відповідей

Дитячий репертуар

Завдання музичного виховання

Вікові особливості музичного розвитку дітей

Музичні здібності дітей

Запитання 5

11. Який вид мистецтва має часовий характер:

варіанти відповідей

Живопис

Скульптура

Музика

Архітектура

Запитання 6

Яку мислительну операцію виконують учні, коли встановлюють схожість та відмінність між предметами та явищами:

варіанти відповідей

Аналіз

Порівняння

Узагальнення

Конкретизація

Запитання 7

14. Ломка голосу (мутація) переважно у хлопчиків починається у:

варіанти відповідей

6-7 років

8-10 років

11-12 років

14-15 років

Запитання 8

Хто основоположник української класичної музики:

варіанти відповідей

Л. Ревуцький

В. Барвінський

М. Лисенко

М. Леонтович

Запитання 9

Який з перерахованих методів та прийомів із слухання музики найбільш активізує увагу:

варіанти відповідей

Прийом повторного програвання

Метод “музичних колекцій”

Наочні методи

Прийом постановки завдання

Запитання 10

Система музичного виховання Д. Кабалевського основний акцент робить на:

варіанти відповідей

Слухання музики

Хоровий спів

Гру на дитячих музичних інструментах

Розвиток вокальних даних

Запитання 11

Що таке навчальний підручник:

варіанти відповідей

Основна настільна книга

Книга, в якій матеріал розширює межі навчальної програми

Книга, що включає основи наукових знань з певної навчальної дисципліни у відповідності з цілями навчання, встановленими програмою і вимогами дидактики

Книга, що містить додаткові відомості

Запитання 12

Основне завдання уроків музики:

варіанти відповідей

Вивчення нотної грамоти і сольфеджіо

Розуміння класичної музики

Розвиток слуху і голосу

Виховання засобами музики культурного, освіченого,

національно-свідомого громадянина

Запитання 13

Із завдань, які реалізуються під час навчання співу, вибрати основою:

варіанти відповідей

Вчити дітей співати на заняттях і поза ними

Розвивати дитячі голоси, розширюючи діапазон

Навчити дітей співати чисто і виразно нескладні мелодії природнім голосом

Вчити дітей розрізняти правильний і неправильний спів

Запитання 14

Балада, музичний момент, пісня без слів, серенада - жанри, характерні для:

варіанти відповідей

Романтизму

Одноголосся

Поліфонії

Віденського класицизму

Запитання 15

Який з методів вироблення чіткої дикції найбільш активізує артикуляційний апарат:

варіанти відповідей

Вправи з “Музичного буквара” Н. Ветлугіної

Промовляння скоромовок

Спів поспівок

Промовляння слів пісні пошепки

Запитання 16

Вивчення пісенно-народної творчості доцільне у:

варіанти відповідей

1-4 класах

5-6  класах

7-8 класах

Протягом всього курсу навчання

Запитання 17

Учнів, які навчаються гри на інструменті в музичних студіях, музичних школах доцільно:

варіанти відповідей

Звільняти від уроків музики в ЗОШ

Зобов"язати працювати на рівні з усіма учнями класу за загальною програмою

Використовувати їх знання у процесі роботи із цілим класом, даючи окремі завдання

Вимагати присутності на уроці, дозволивши займатись

виконанням домашніх завдань з інших предметів

Запитання 18

Нетривка увага характерна для:

варіанти відповідей

Всіх учнів

Учнів молодших класів

Для середнього шкільного віку

Для старших учнів

Запитання 19

В якому творі Л. Бетховена провідною темою є тема єднання народів:

варіанти відповідей

Місячна соната

Увертюра "Егмонт"

Симфонія № 5

Симфонія № 9

Запитання 20

Який дитячий музичний інструмент найдоцільніше використовувати для розвитку звуковисотного слуху:

варіанти відповідей

Бубон

Трикутник

Металофон

Маракас

Запитання 21

В чиїй програмі найбільш об’ємно розроблений інструментарій для дітей:

варіанти відповідей

К.Орфа

Д. Кабалевського

В.Огородкова

З.Кодая, Б. Бартока

Запитання 22

У яких рядках перелічено лише позитивні вольові якості:

варіанти відповідей

Наполегливість, самостійність, впертість, негативізм

Цілеспрямованість, сміливість, вередливість, витримка

Організованість, ініціативність, егоїзм, нестриманість

Сміливість, цілеспрямованість, наполегливість, дисциплінованість

Запитання 23

Мрія – це:

варіанти відповідей

Створення в уяві історичної особи

Створення в уяві бажаного майбутнього

Образи дійсності

Фантастичні образи

Запитання 24

Вкажіть з нижче вказаних типів дихання найпридатніший для дітей 5-6 років під час співу:

варіанти відповідей

Ключичне

Грудне

Нижньо-реберне (або діафрагмальне)

Змішане (грудне-діафрагмальне)

Запитання 25

Який робочий діапазон учнів 5-6 класів:

 

варіанти відповідей

до1 – до2

соль –мі2

сі бемоль – мі2

соль – соль2

Запитання 26

З чого починається робота над святковим ранком:

варіанти відповідей

З вибору святкового репертуару

З вибору віршів

З вибору танців

Із складання сценарію

Запитання 27

Який жанр вокальної музики носить імпровізаційний характер:

варіанти відповідей

Кантата

Романс

Сучасна популярна пісня

Коломийка

Запитання 28

Визначте найбільш ефективний вид діяльності дітей на музичному занятті:

варіанти відповідей

Музично-ритмічні рухи

Слухання музики

Співи

Гра на дитячих музичних інструментах

Запитання 29

Яка послідовність вивчення ритмічних тривалостей у ЗОШ:

варіанти відповідей

Ціла-половинна-четвертна-восьма

Шістнадцята-ціла-четвертна-половинна

Восьма-четвертна- половинна-шістнадцята

Четвертна-восьма-половинна-шістнадцята

Запитання 30

Методи музичного виховання – це:

 

варіанти відповідей

Процес оволодіння знаннями про музику

Шляхи впливу музичного керівника на особистості дітей

Взаємодія дорослого і дитини

Взаємодія педагога і дитини, яка спрямована на загальний музично-естетичний розвиток дитини

Запитання 31

Дітям якого темпераменту слід нагадувати приказку: “Поспішиш- людей насмішиш”:

варіанти відповідей

Холеричного

Флегматичного

Меланхолічного

Сангвінічного

Запитання 32

Хто із українських співачок перша досягнула вершин світової слави:

варіанти відповідей

Белла Руденко

Соломія Крушельницька

Ольга Мірошніченко

Руслана Лижичко

Запитання 33

Методи навчання – це:

варіанти відповідей

Процес оволодіння елементарними музичними знаннями

Оволодіння практичними навичками

Дія педагога, спрямована на розвиток музичних здібностей

Взаємини педагога і дітей, які дають змогу дитині засвоїти знання про музику, оволодіти навичками і вміннями, розвивати музичні здібності

Запитання 34

Де відбувся перший фестиваль “Червона Рута”:

варіанти відповідей

В Чернівцях

В Запоріжжі

В Харкові

В Львові

Запитання 35

Який з нижче наведених рядків перелічує лише позаурочну форму роботи:

варіанти відповідей

Розучування пісні до свята, розучування танцю, фольклорний ансамбль

Музично-ритмічні рухи, хоровий спів, дидактична гра

Слухання музики, розучування пісні, музична грамота

Лекція, бесіда, сольфеджування

Запитання 36

Визначити про які якості розуму йде мова нижче:

Вміння швидко оцінювати ситуацію, вільно приймати необхідні рішення, легко переключатися з одного способу вирішення проблеми на інший, з одного способу дій на інший.

варіанти відповідей

Широта розуму

Глибина

Критичність

Гнучкість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест