Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять" (ІІІ-VIІ розділи)

Додано: 8 грудня 2020
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 254 рази
36 запитань
Запитання 1

На думку матері Михайлика, найбільше див у світі робиться:

варіанти відповідей

зоряної ночі;

на зимові свята;

влітку на світанні.

Запитання 2

Що вранці принесла Мар’яна тітці Галині?

варіанти відповідей

Глечик молока

пахучу паляницю;

марципани.

Запитання 3

Улюбленою піснею у діда Дем’яна була:

варіанти відповідей

«Не ходи Грицю та й на вечорниці»;

«Як продала дівчина курку»;

«Світить місяць, світить ясний».

Запитання 4

Дід Михайлика вважає, що найдорожче для бідного чоловіка:

варіанти відповідей

мати шматок хліба;

пісня;

воля.

Запитання 5

Чим Люба пригостила Михайлика, коли вони зустрілися в Якимівській загорожі?

варіанти відповідей

Насінням;

горіхами;

суницями.

Запитання 6

«Думами українського степу» Михайлик вважає:

варіанти відповідей

вітряки;

селян-хліборобів;

чумаків.

Запитання 7

Петро Вдовиченко називає Михайлика:

варіанти відповідей

розумником;

читальником;

розбишакою.

Запитання 8

За непокору і неслухняність попадя називала Мар’яну:

варіанти відповідей

бусурманихою;

злодійкою;

революціонеркою.

Запитання 9

Михайлик вирішив звернутися до Мар’яни, щоб та допомогла йому в попа:

варіанти відповідей

знайти книгу;

набрати гарбузового насіння;

отримати благословення та дозвіл для навчання у школі.

Запитання 10

Піп, як невільників, замикає:

варіанти відповідей

собак;

гроші;

книжки.

Запитання 11

Куди хотів віддати Михайлика батько для подальшого навчання?

варіанти відповідей

Сільської чотирирічки;

шевця;

школи селянської молоді.

Запитання 12

Коли дід Дем’ян вранці будив Михайлика, він, звертаючись до внука, говорив:

варіанти відповідей

«За спання не купиш коня»;

«Скільки не спи — всього не охопиш»;

«Прокидайся, так і не побачиш ранній схід сонця».

Запитання 13

Михайлик повсякчас мріяв, що як вернеться батько додому, то він принесе сину:

варіанти відповідей

цікаву книжку;

чобітки;

нові санчата.

Запитання 14

Кого з героїв Михайлик охарактеризував: «Хоч і високий ти до неба, та дурний, як не треба»?

варіанти відповідей

Юхрима Бабенка;

Гаврила Шевка;

Трохима Тимченка.

Запитання 15

Яку книгу піп дав Михайлику наступного разу для читання?

варіанти відповідей

«Козаки-розбійники»;

«Червоне і чорне»;

«Тарас Бульба».

Запитання 16

«...Хіба це життя, коли свій свого починає їсти, коли свій на свого дивиться, наче на ворога?» — так висловився:

варіанти відповідей

Порфирій;

дядько Себастіян;

Юхрим Бабенко.

Запитання 17

Кого з героїв твору стосується висловлювання: «Зверху сміється, а всередині сичить»?

варіанти відповідей

Юхрима Бабенко;

попа;

Петра Вдовиченка.

Запитання 18

На думку дядька Себастіяна, з рота Юхрима Бабенка «вискакували не слова, а...»:

варіанти відповідей

стріли;

шмелі;

жаби.

Запитання 19

Який документ попросив скласти Юхрим Бабенко дядька Себастіяна?

варіанти відповідей

Доручення;

розписку;

характеристику.

Запитання 20

Було дуже престижним для кожної людини, коли говорили, що вона:

варіанти відповідей

вміє писати революційні статті;

може грамотно роз’яснити політичну ситуацію;

служила в рядах Червоної Армії.

Запитання 21

За що Юхрим Бабенко був ображений на дядька Себастіяна? Бо голова комнезаму:

варіанти відповідей

написав на нього негативну характеристику;

звинуватив його у розкраданні державного майна;

не дозволив йому вирубувати ліс.

Запитання 22

Частенько відвідуючи дядька Себастіяна, Михайлик полюбляв з ним:

варіанти відповідей

пограти в шахи;

почитати якусь книгу або газету;

поговорити про роль книжки в житті людини.

Запитання 23

Який художній засіб використаний у фразі: «на... лебединих крилах летіла в майбутнє моя душа»:

варіанти відповідей

епітет;

порівняння;

метафора.

Запитання 24

Досить поспілкувавшись з Михайликом, дядько Себастіян пригощав хлопця:

варіанти відповідей

цукерками і печивом;

хлібом і часником;

борщем зі сметаною.

Запитання 25

Яке прислів’я використав дід Дем’ян, характеризуючи Юхрима Бабенка?

варіанти відповідей

«Сто друзів — це мало, один ворог — це багато».

«Ти його борони від собак, а він тобі покаже кулак».

«Не чоловік, а варивода!»

Запитання 26

Хто Михайлику наказував: «наука наукою, а чоботи бережи»?

варіанти відповідей

Батько;

мати;

дядько Себастіян.

Запитання 27

Навчаючись у школі, Михайлик вирішив написати:

варіанти відповідей

вірш;

нарис;

п’єсу.

Запитання 28

Дядько Микола, характеризуючи театр, висловився:

варіанти відповідей

«...стояща штука»;

«...інтересне з переодягненням лицедійство»;

«більшовицька вигадка».

Запитання 29

Для проведення вистави організатори театру у селян позичали:

варіанти відповідей

гроші;

стільці;

знаряддя праці.

Запитання 30

Квиток до театру коштував:

варіанти відповідей

чотири фунти пшениці;

п’ять рублів;

глечик молока або дві паляниці хліба.

Запитання 31

Театральна вистава мала відбутися:

варіанти відповідей

на центральному майдані села;

в школі;

у приміщенні старої бібліотеки.

Запитання 32

Миколі Гуменюку для проведення вистави необхідно було мати куль сіна, для цього він звернувся до:

варіанти відповідей

тих, хто не мав можливості потрапити до театру;

голові комнезаму;

Юхриму Бабенку.

Запитання 33

Спіймавши Михайлика-»зайця», високий парубок звернувся до нього і сказав: «Я тебе пущу, але так, щоб знав...»:

варіанти відповідей

«...де раки зимують»;

«...куди Макар телят ганяє»;

«...де роги козам правлять».

Запитання 34

«Велике і урочисте слово міститься на такій крихітці паперу, на якій не можна навіть викруглитись уся печатка». Яке слово малося на увазі?

варіанти відповідей

Партер;

резонер;

контрамарка.

Запитання 35

Чим Михайлик пригостив голодних однокласників, які сховалися під театральною сценою?

варіанти відповідей

Пиріжком з калиною;

пряженим горохом;

шматком чорного хліба.

Запитання 36

Усім в театрі сподобалась картина, коли:

варіанти відповідей

собака ловив відьму;

дівчата, пританцьовуючи, співали;

парубок біля криниці обнімав дівчину.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест