Микола Вороний походить зі шляхетного роду:
М.Вороний у театрі «Руська бесіда» у Львові працює:
У радянські часи його було засуджено до заслання і у графі «місце смерті» стоїть прочерк:
Автор, якого називають співцем природи і кохання
Поет Олег Ольжич Олександру Олесю приходиться:
Хто дав псевдонім Олександру Олесю:
У центрі якої поезії змальований узагальнено-ідеалізований жіночий образ?
Справжнє прізвище Олександра Олеся:
У театральній трупі цього режисера Микола Вороний гастролював чотири роки:
Літературний напрям, започаткований в українській літературі Миколою Вороним:
Автор, який відобразив у творі єдність краси природи й мистецтва
Його син розділив долю свого батька – був репресований у 30-ті роки і загинув у сталінських таборах, як і батько:
Першою збіркою О.Олеся є:
Блакитна Панна в однойменній поезії Вороного є символом:
Рядки «Різьблю свій сон…/ От ніби вчора ми/ Зійшлись, - і стріча та жива./На землю танками прозорими/Лягли осінні дерева» розпочинається твір Вороного:
Вірш «Блакитна Панна» Вороного належить до лірики:
Головна ідея поезії О.Олеся «О слово рідне! Орле скутий!»:
Визначте характерні риси вивчених поезій М.Вороного:
Вірш Миколи Вороного «Інфанта» належить до лірики:
До патріотичної лірики О. Олеся належить вірш:
Дорога в Казку з твору О.Олеся — це символ:
Виділені слова в уривку: Акордами проміннострунними
День хвилював і тихо гас.
Над килимами вогнелунними
Венера кинула алмаз, - є:
З яким твором перегукується драматичний етюд О. Олеся «По дорозі в Казку»?
Визначте жанр твору О.Олеся "По дорозі в Казку":
Наведена строфа з твору О.Олеся "По дорозі в Казку": „Брати мої, тропа! З цього страшного лісу, де вічна ніч стоїть, вона веде у день рожевий, вона веде до сонця! Брати мої, до сонця!”, належить:
У творі О.Олеся "По дорозі в Казку" герої шукали:
Герой твору "По дорозі в Казку"веде людей:
З чого сплела вінок Дівчина Йому?
Що символізує Казка у творі О.Олеся "По дорозі в Казку"?
.
Конфлікт твору О.Олеся "По дорозі в Казку" базується на протистоянні...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома