Тест до уроку географії в 6 класі за підручником Запотоцького С.П. та ін.
Більшість речей, які оточують нас і стали життєво необхідними, зроблені саме з них. Вони складають надра Землі. Про що йде мова ?
__________ — це однорідні тіла, які складаються з однієї речовини?
_______ _____ — це сполучення кількох мінералів або скупчення одного у великій кількості?
За походженням мінерали і гірські породи розділяють на такі основні групи?
Ці породи утворюються під час застигання магми на поверхні чи в глибині земної кори. До них відносять базальт, граніт, лабрадорит.
Ці гірські породи утворюються в результаті перетворення магматичних та осадових гірських порід на великих глибинах під дією високого тиску і температури. Прикладом є графіт, який утворився з вугілля, мармур — із вапняку чи кварцит — із пісковику.
Ці гірські породи утворюються у процесі нагромадження (осідання), ущільнення й перетворення (вивітрювання) на земній поверхні уламків гірських порід, рештків організмів тощо. Вони бувають уламкового (пісок, гравій, галька, глина), хімічного (кам’яна сіль, вапняк) або органічного (вугілля, торф, крейда) походження.
______ _____ це мінерали і гірські породи, які людина видобуває з надр Землі та її поверхні для своїх потреб.
Корисними копалинами є не всі, а лише деякі гірські породи, які завдяки їхнім властивостям (складу, твердості та ін.) застосовують у промисловості, будівництві і сільському господарстві. Залежно від мети використання їх поділяють на такі групи ____, _____, _____ ?
До цих (____) корисних копалин відносять вугілля, нафту, природний газ, горючі сланці, торф. Більшість із них утворюються з решток органічного походження.
Ці (___) корисні копалини — це гірські породи, які містять у своєму складі той чи інший метал (мідь, залізо, золото, срібло та ін.).
До них (____) відносять ті з корисних копалин, які не є джерелом теплової енергії чи сировиною для виплавки металів. Серед них виділяють хімічну та будівельну сировину, а також напівкоштовне та коштовне каміння.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома