Мінно-вибухові пристрої

Додано: 5 лютого 2023
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 342 рази
11 запитань
Запитання 1

Вибухові пристрої бувають: 

варіанти відповідей

промислового виробництва

саморобні

змінені

 розтяжки

Запитання 2

До вибухонебезпечних предметів належать: 

варіанти відповідей

сигнальні ракети та патрони.

протитанкові й протипіхотні інженерні міни

артилерійські снаряди

 гранати, підривники до боєприпасів і детонатори

гільзи

Запитання 3

Протипіхотна міна призначена для

варіанти відповідей

вибуху від присутності, близькості або безпосереднього впливу на неї людини,

 виведення з ладу техніки

пошкодження промислових та критичних обєктів

Запитання 4

Протипіхотна міна осколкова

варіанти відповідей

ОЗМ-72

ТМ-62М

 ПМН

МОН-50

Запитання 5

Протипіхотна міна фугасна

варіанти відповідей

МОН-50

ПМН

ОЗМ-72

ф-1

ргд-5

Запитання 6

Протитанкові міни бувають

варіанти відповідей

осколкові

фугасні

протигусеничні

протиднищеві

Запитання 7

Міни-пастки призначені для

варіанти відповідей

створення атмосфери невпевненості та підозри

знищення до 5 осіб

зниження морально-бойового духу

 уповільнення руху

знищення більше 10 осіб

Запитання 8

Місця для мінування (міни-розтяжки)

варіанти відповідей

а) вузькі ділянки доріг; б) в місцях зручних для засад; в) узбіччя доріг та ґрунтові дороги; г) навколо будь-яких перешкод; ґ) в канавах, навколо будинків та в місцях які зручно використовувати як сховище; д) навколо покинутого спорядження; е) на зруйнованих шляхах, стежках та залізничних коліях; є) в місцях суспільно важливих.

а) вузькі ділянки доріг; б) в місцях зручних для засад; в) узбіччя доріг та ґрунтові дороги; г) навколо будь-яких перешкод; ґ) в канавах, навколо будинків та в місцях які зручно використовувати як сховище; д) навколо покинутого спорядження; е) на зруйнованих шляхах, стежках та залізничних коліях; є) в місцях громадського харчування.

Запитання 9

 Протипіхотна міна МОН-50

варіанти відповідей

осколкова

фугасна

уражає живу силу( до 50 осіб)

уражає живу силу( до 50 м.)

Запитання 10

Перші дії при виявленні мінно-вибухового пристрою:

варіанти відповідей

Посильте пильність: зверніть увагу на форму, розмір, колір та матеріал побаченого предмета; помічайте будь-які видимі позначки, сліди на ґрунті.

Зупиніться й оцініть ситуацію. Чи є втрати? Чи є загроза вашому життю? Які індикатори мінного поля ви бачите? Чи бачите ви міни? На якій відстані ви від безпечного місця? Чи здатні ви самостійно вийти з мінного поля? З ким є зв'язок?

 Позначте мінне поле на місцевості. Оповістіть місцеве населення.

Повертайтеся назад тими ж слідами, звідки прийшли.

Запитання 11

Методика виходу з мінного поля самостійно:

варіанти відповідей

1. Якщо ви опинились на мінному полі, негайно зупиніться!

2. Не панікуйте! Будьте уважними, обдумайте всі свої подальші дії.

3. Прощупайте ґрунт, користуючись щупом.

4. Виходьте найкоротшим шляхом до безпечного місця

5. Завжди намагайтесь повернутись туди, звідки прийшли по своїх слідах.

1. Не панікуйте! Будьте уважними, обдумайте всі свої подальші дії.

2. Якщо ви опинились на мінному полі, негайно зупиніться!

3. Прощупайте ґрунт, користуючись щупом.

4. Завжди намагайтесь повернутись туди, звідки прийшли по своїх слідах.

5. Виходьте найкоротшим шляхом до безпечного місця

1. Якщо ви опинились на мінному полі, негайно зупиніться!

2. Не панікуйте! Будьте уважними, обдумайте всі свої подальші дії.

3. Прощупайте ґрунт, користуючись щупом.

4. Завжди намагайтесь повернутись туди, звідки прийшли по своїх слідах.

5. Виходьте найкоротшим шляхом до безпечного місця

1. Не панікуйте! Будьте уважними, обдумайте всі свої подальші дії.

2. Виходьте найкоротшим шляхом до безпечного місця

3. Якщо ви опинились на мінному полі, негайно зупиніться!

4. Прощупайте ґрунт, користуючись щупом

5. Завжди намагайтесь повернутись туди, звідки прийшли по своїх слідах.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест