23 червня о 18:00Вебінар: Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ

Мій одяг – мій імідж

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Трудове навчання, 8 клас
Тест виконано: 236 разів
12 запитань
Запитання 1

У сучасному світі розрізняють основні (стандартні) стилі

варіанти відповідей

класичний

спортивний

романтичний

екзотичний

Запитання 2

Залежно від сезону розрізняють такі види одягу

варіанти відповідей

весняний

осінній

літній

зимовий

Запитання 3

За призначенням розрізняють такі види одягу

варіанти відповідей

святковий

повсякденний

домашній

пляжний

робочий

Запитання 4

Весняно - осінній одяг спортивного стилю

варіанти відповідей

худі

толстовка

світшот

джемпер

Запитання 5

Спортивному стилю властиві

варіанти відповідей

слакси

карго

плащові спортивні штани

джинси

Запитання 6

Широкі штани зі щільної бавовняної тканини

варіанти відповідей

слакси

карго

джинси

Запитання 7

Штани об'ємної форми з надлишковою довжиною і складками на поясі з накладними кишенями

варіанти відповідей

карго

слакси

джинси

Запитання 8

Вибираючи одяг для власних потреб відповідно до стилю, моди, своїх індивідуальних особливостей та вподобань і пір року, потрібно враховувати одне загальне правило: одяг повинен бути .......

варіанти відповідей

зручним

практичним

сучасним

новим

Запитання 9

Одяг служить людині для

варіанти відповідей

захисту від несприятливих впливів зовнішнього середовища

оберігає поверхню шкіри від механічних пошкоджень

оберігає поверхню шкіри від забруднень

Запитання 10

Однією з важливих властивостей одягу має бути проникність тканин ......., яка забезпечує вентиляцію повітря, що безпосередньо прилягає до тіла під одягом, і повітря самого одягу

варіанти відповідей

для повітря

води

Запитання 11

Одяг має бути

варіанти відповідей

легким

еластичним

м'яким

Запитання 12

Під час вибору одягу слід враховувати

варіанти відповідей

кліматичні особливості місцевості

сезон року

традиції

професію людини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест