Міжнародні відносини (ІІ половини ХІХ - на початку ХХ ст.ст.)

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 594 рази
26 запитань
Запитання 1

Коли було створено Союз трьох імператорів?


варіанти відповідей

1864 р.

1882 р.

 1874 р.

 1873 р.

Запитання 2

Коли було завершено формування Антанти?


варіанти відповідей

1893 р.

 1907 р.

 1904 р.

 1905 р.

Запитання 3

Основним змістом політики великих держав у складі Троїстого союзу і Антанти було:


варіанти відповідей

 Підготовка до світової війни

 Допомога слаборозвинутим країнам

 Створення міжнародних корпорацій

 Завершення територіального поділу світу

Запитання 4

Який регіон Європи отримав назву “пороховий льох”?


варіанти відповідей

 Західна Європа

Росія

 Балкани

 Близький Схід

Запитання 5

Накопичення провідними країнами світу значних запасів озброєнь, намагання випередити потенційних суперників називається ...


варіанти відповідей

 "Озброєний нейтралітет"

"Війна на випередження"

"Війна за колонії"

 "Гонка озброєнь"

Запитання 6

Яка країна випустила перший броньований панцерник «Дредноут»?


варіанти відповідей

Франція

Англія

Російська імперія

Австрійська імперія

Запитання 7

Розширення, поширення сфери впливу, панування в різних областях, у тому числі за допомогою дипломатичного тиску або збройного вторгнення – це:


варіанти відповідей

експансія

деколонізація

мілітаризація

 еміграція

Запитання 8

Укажіть назву руху за зрівняння жінок у правах із чоловіками.


варіанти відповідей

 аболіціонізм

емансипація

анархізм

урбанізація

Запитання 9

Встановіть відповідність між вченим та науковим відкриттям, яке він здійснив


1 Е.Резенфорд

2 Д.Менделєєв

3 А.Ейнштейн

4 Т.Морган



А явище радіактивності


Б теорія будови атома


В теорія відносності


Г хромосомна теорія спадковості


Д відкриття періодичного закону хімічних елементів


Вкажіть варіант з правильною відповідністю

варіанти відповідей

1 Д 2 Г 3 В 4 Б

1 Б 2 Д 3 В 4 А

1 А 2 Д 3 Б 4 Г

1 Б 2 Д 3 В 4 Г

Запитання 10

Засновник однієї з найпрестижніших міжнародних премій, яку щорічно присуджують за видатні наукові досягнення,  винаходи або значний внесок у культуру чи розвиток суспільства

варіанти відповідей

Альфред Нобель

Альберт Ейнштейн

Ілля Мечников

Макс Планк


Запитання 11

Винахідники Е.Ленуар, Р.Дизель створили

варіанти відповідей

парову машину

перший пароплав

двигун внутрішнього згоряння

перший літак

Запитання 12

Встановіть відповідність між визначеннями та термінами:

1 класицизм

2 еклектика

3  романтизм

4 фемінізм

 

А напрямок у мистецтві й літературі країн Європи й Америки, що поширився наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.; прославляє героїчних, непересічних особистостей, а також визначні здібності та сильні почуття.



Б напрямок у європейському мистецтві XVIII — першої половини XIX ст., для якого характерне звертання до античних творів і сюжетів.

 


В в архітектурі та живописі, поєднання різнорідних стильових елементів чи довільний вибір стилістичного оформлення для будівель або художніх виробів, які мають якісно інше значення та призначення 



Г суспільний рух за рівні права жінок і чоловіків


Д звільнення від залежності, гніту; скасування обмежень, упередженого ставлення

 

Вкажіть варіант з правильною відповідністю

варіанти відповідей

1 Б 2 В 3 А 4 Г

1 Б 2 В 3 А 4 Д

1 А 2 Д 3 Б 4 Г

1 В 2 А 3 Б 4 Г

Запитання 13

Культура, що відповідає інтересам, уподобанням і потребам широких верств населення


варіанти відповідей

елітарна

міська

масова

народна

Запитання 14

Перший паропотяг створив

варіанти відповідей

Д.Стефенсон

Д.Уатт

К.Бенц

Р.Фултон

Запитання 15

Ключова фігура класичної музики в період між 

класицизмом і романтизмом, один з найбільш виконуваних композиторів у світі, автор сонат, знаменитої Дев'ятої симфонії 

варіанти відповідей

Джузеппе Верді

Петро Чайковський

Фредерік Шопен

Людвіг ван Бетховен

Запитання 16

Вкажіть основні ознаки індустріального суспільства (виберіть ТРИ варіанти відповіді)

варіанти відповідей

застосування у виробництві двигуна внутрішнього згорання, верстатів, розвиток мережі залізниць, винайдення нових засобів зв’язку, нової техніки

у суспільстві головним виробником є не людина, а природа

зародження ринкових відносин, поділ суспільства на власників засобів виробництва і найманих робітників, гонитва за прибутком як рушієм виробництва 

переважає натуральне господарство, більшість населення зайняте у сільському господарстві

перехід від виробництва товарів до виробництва послуг

зростання чисельності міського населення та ролі міст


переважання серед працівників «класу» професійних фахівців і техніків

Запитання 17

Завдяки винаходу братів Люм'єр зародився новий вид мистецтва

варіанти відповідей

фото

поп-арт

мюзикл

кіно

Запитання 18

Головний напрям розвитку світової літератури ХІХ - початку ХХ ст

варіанти відповідей

класицизм

реалізм

авангардизм

модернізм

Запитання 19

Яку із зображених споруд спроектував Гюстав Ейфель

варіанти відповідей
Запитання 20

Зображена пам'ятка є символом свободи, демократії, національним пам'ятником

варіанти відповідей

США

Франції

Великої Британії

Італії

Запитання 21

Яка з цих картин належить пензлю Казимира Малевича

варіанти відповідей
Запитання 22

Яка з цих картин створена художником-авангардистом

варіанти відповідей
Запитання 23

Укажіть, які діячі культури уславилися в галузі літератури.



варіанти відповідей

А. Шопенгауер, Л. Фейєрбах, А. Бергсон

 Г. Гейне, Стендаль, О. Вайльд

Ф. Шуберт, Ф. Ліст, Ф. Шопен

Г. Доре, К. Брюллов, Д. Констебль

Запитання 24

Які наукові досягнення уславили І. Мечникова?



варіанти відповідей

 Праці у сфері імунології

Розробка вчення про спадковість

Дослідження умовних та безумовних рефлексів

Дослідження фізіології серцево-судинної системи

Запитання 25

Укажіть ім’я автора численних винаходів, найбільш відомими з яких є лампа розжарювання та фонограф.



варіанти відповідей

Н. Тесла

С. Морзе

Н. Бор

Т. Едісон

Запитання 26

Укажіть літературну течію, у якій творив Дж. Байрон.



варіанти відповідей

 класицизм

реалізм

романтизм

модерн

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест