Тестування орієнтоване на вчителів та учнів будь-якого віку.
Чи має право українська школа відмовити у вступі до закладу дитині з інвалідністю?
Чи вважаєте ви вислови «даун», «глухий», «божевільний», «сліпий», «депресивний» дискримінаційними?
У спілкуванні із людиною з порушеннями слуху, яка може читати з губ, НЕ варто:
Чи можна спиратися на інвалідний візок людини або везти його, якщо дуже хочеться?
До кого варто звертатися під час спілкування із людиною, яка має порушення слуху?
Чи дотримуєтеся ви думки, що люди з інвалідністю мають хворобу, або з ними щось не так?
Чи можна говорити людині, яка не чує: «Ти чув/ла про це?» та вживати у розмові з людиною, яка не бачить, «Побачимося!» та «Подивись на це», коли даєте у руки предмет?
Чи згодні ви з тим, що особам з інвалідністю необхідно допомагати, а особливо дітям?
Як НЕ варто діяти при зустрічі з людиною, яка не бачить, або особою зі значними порушеннями зору?
Чи згодні ви з твердженням: «Особи з інвалідністю сміливі, героїчні та мотивують інших своїм прикладом»?
Яких тем варто уникати у спілкуванні з людьми із фізичною інвалідністю?
Чому вживати слово «інвалід» є некоректним?
Як НЕ варто діяти під час розмови з особою із порушеннями мовлення?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома