Виконайте множення:
-0,7 ∙ 8 ∙ (-1).
Виконайте ділення:
-0,36 : (-0,9).
Значення якого з наведених виразів більше нуля?
У якому з наведених випадків винесення спільного множника за дужки з виразу -5a-5b виконано НЕправильно?
Чому дорівнює корінь рівняння?
-6,8 : (-х) = 1,7
Яке число треба вставити в квадратик , що рівність 6,3 ⋅ □ = 63 була правильною?
Яке число треба вставити в квадратик , що рівність 1240 ⋅ □ = 1,24 була правильною?
Розв’яжіть рівняння:
х ∙ (−7) = −4,2.
Розв’яжіть рівняння:
(−7) ∙ х = 0,56.
Обчисліть: -12,5 ∙ 0
Обчисліть: 3,5 ∙ (-2)
Обчисліть: -11 ∙ (-3)
Обчисліть: -100 ⋅ 0 ⋅ (-5) : (-10)
Обчисліть: -3 ∙ 1 ⋅ 22
Обчисліть: 2/3 ∙ (-3)
Знайдіть помилковий вираз
Оберіть правильну нерівність
обчисли раціональним способом: -2.5 ⋅ (-0.52) ⋅ 4
−36,18 : 6 = …
Укажіть правильну нерівність:
Розв’яжіть рівняння:
∣ х ∣ ∙ (−7) = −4,2.
Визначити знак результату числового виразу
– 3434 : 34 ∙ (– 246) : (– 0,2) =
Визначити знак результату числового виразу
(– 143)5 =
На яке число потрібно поділити 56, щоб отримати (– 2)
Визначити знак результату числового виразу
(– 214)14 =
Піднести до квадрату :
(–11)²
Знайдіть значення виразу:
(–1)6 ⋅ (–2)3
Розв'яжіть рівняння:
х : (-15) = 1
Розв’яжіть рівняння:
∣ х ∣ : (−5) = 0
Розв’яжіть рівняння:
∣ х ∣ : (−5) = −3
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома