Множення раціональних чисел

Додано: 27 лютого
Предмет: Математика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Яка з рівностей неправильна?

варіанти відповідей

12(-5)=-60

-7⋅(-8)=-56

-36,2⋅2=-72,4

3⅗⋅(-5/6)=-3

Запитання 2

Обчисліть значення виразу: -2⋅(-25)

варіанти відповідей

30

-50

50

-30

Запитання 3

Порівняйте з нулем значення виразу: 6,2 ⋅ (-0,4)

варіанти відповідей

більше нуля

менше нуля

дорівнює нулю

неможливо визначити

Запитання 4

Обчисліть: -3 ⋅ (-10) ⋅ 2 ⋅ 0

варіанти відповідей

0

60

-60

неможливо виконати дії

Запитання 5

Знайдіть значення добутку 3/8 ⋅ (- 8/11)

варіанти відповідей

11/3

3/11

-33/64

-3/11

Запитання 6

Оберіть усі правильні твердження:

варіанти відповідей

Результат множення двох чисел з однаковими знаками є додатнім числом

При множенні двох чисел з різними знаками отримуємо від'ємне число

Результатом множення двох від'ємних чисел є від'ємне число

Якщо будь-яке від'ємне число помножити на нуль, то отримаємо від'ємне число

Запитання 7

Обчисліть: (-2)3

варіанти відповідей

-8

8

-6

6

Запитання 8

Виконайте множення: -10 (- 0,467)

варіанти відповідей

-46,7

4,67

-4,67

0,0467

Запитання 9

Порівняйте значення виразів: -5 ⋅ (-4) і 0,1 ⋅ 200

варіанти відповідей

-5 ⋅ (-4) < 0,1 ⋅ 200

-5 ⋅ (-4) > 0,1 ⋅ 200

-5 ⋅ (-4) = 0,1 ⋅ 200

неможливо порівняти

Запитання 10

Не виконуючи обчислення, визначте, яким буде значення виразу:

9 ⋅ (-0,5) ⋅ (-12,7) ⋅ (-1) ⋅ 34,6 ⋅ (-15) ⋅ (-7)

варіанти відповідей

додатнім числом

від'ємним числом

нулем

визначити неможливо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест