Знайти добуток
–12 і 4
обчислити
–11 ⋅ (–3)=
Обчисліть
–0,025 ∙ (–10)=
Обчисліть зручним способом:
0,8 ⋅ (–2) ⋅4 ⋅ (–50)=
звести подібні доданки
5a–7b–a+2b+4=
розкрити дужки
2(4–3a)=
Обчисліть
0,025 ∙ (–10)=
Який знак буде мати добуток двох чисел з однаковими знаками?
Який знак буде мати добуток двох чисел з різними знаками?
Виконайте множення
–0,25 ∙ 1,03 ∙ (–4) =
Оберіть переставну властивість множення
Оберіть сполучну властивість множення
Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність
12 ⋅ 135 ⋅ (–148) ⋅ (–1593) __ 0
Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність
–8 ⋅ 117 ⋅ 4967 ___ –5 ⋅ (–2156) ⋅ 139
Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність
–15 ⋅ (–14) ⋅ 37 ___ –15 ⋅ 14 ⋅ 37
Спростіть вираз та визначте його коефіцієнт
–0,27m ∙ (–10n) ∙ (–20)
Піднести до квадрату :
(–11)²
Зведіть подібні доданки:
7а–19а+28а–2а
Знайдіть значення виразу:
(–1)6 ⋅ (–2)3
Розкрийте дужки і спростіть вираз
5⋅(9а – 4b + c)
Визначити знак добутків:
1) –56 ⋅ (–5 ) ⋅ (–215) ⋅ 139 ⋅ (–25) ⋅ (–4)
2) 36 ⋅ (–58 ) ⋅ (–415) ⋅ 19 ⋅ (–5) ⋅ (–2)
Спростіть вираз:
–0,3α ⋅ (–1,4b)
Яка з властивостей множення використана:
– 6⋅(– 3а + 9b) = 18а – 54b
Піднесіть до кубу число:
(–3)3 =
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома