Множення раціональних чисел.

Додано: 16 березня 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 86 разів
24 запитання
Запитання 1

Знайти добуток

–12 і 4

варіанти відповідей

48

–44

-48

–58

Запитання 2

обчислити

–11 ⋅ (–3)=

варіанти відповідей

33

–33

–23

44

Запитання 3

Обчисліть

–0,025 ∙ (–10)=

варіанти відповідей

2,5

–2,5

0,25

–0,25

Запитання 4

Обчисліть зручним способом:

0,8 ⋅ (–2) ⋅4 ⋅ (–50)=

варіанти відповідей

32

  

  3,2

  

– 320

  

  320

Запитання 5

звести подібні доданки

5a–7b–a+2b+4=

варіанти відповідей

3

4–5+4

4a–5b+4

4a–5b

Запитання 6

розкрити дужки

2(4–3a)=

варіанти відповідей

8–3a

4–6a

8–6a

4–3a

Запитання 7

Обчисліть

0,025 ∙ (–10)=

варіанти відповідей

2,5

-2,5

–0,25

0,25

Запитання 8

Який знак буде мати добуток двох чисел з однаковими знаками?

варіанти відповідей

+

неможливо визначити

Запитання 9

Який знак буде мати добуток двох чисел з різними знаками?

варіанти відповідей

+

неможливо визначити

Запитання 10

Виконайте множення

–0,25 ∙ 1,03 ∙ (–4) =

варіанти відповідей

1,03

–1,03

10,3

–10,3

Запитання 11

Оберіть переставну властивість множення

варіанти відповідей

 (ab)c = a(bc)

 ab = ba

(a+b)c = aс+bc

Запитання 12

Оберіть сполучну властивість множення

варіанти відповідей

 ab = ba

(ab)c = a(bc)

(a+b)c = aс+bc

Запитання 13

Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність

12 ⋅ 135 ⋅ (–148) ⋅ (–1593) __ 0

варіанти відповідей

=

>

<

неможливо визначити

Запитання 14

Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність

–8 ⋅ 117 ⋅ 4967 ___ –5 ⋅ (–2156) ⋅ 139

варіанти відповідей

>

=

<

неможиво визначити

Запитання 15

Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність

–15 ⋅ (–14) ⋅ 37 ___ –15 ⋅ 14 ⋅ 37

варіанти відповідей

<

>

=

неможливо визначити

Запитання 16

Спростіть вираз та визначте його коефіцієнт

–0,27m ∙ (–10n) ∙ (–20)

варіанти відповідей

54

–54

5,4

–5,4

Запитання 17

Піднести до квадрату :

(–11)²

варіанти відповідей

121

22

–121

–22

Запитання 18

Зведіть подібні доданки:

7а–19а+28а–2а

варіанти відповідей

14а

56а

–14а

12а

Запитання 19

Знайдіть значення виразу:

(–1)6 ⋅ (–2)3

варіанти відповідей

8

 

  9

 

  –9

 

  –8

Запитання 20

Розкрийте дужки і спростіть вираз 

5(9а 4b + c)

варіанти відповідей

45a–20b+c

  

  45a–4b+c

 

  45a–20b+5c

 

  45a–4b+5c

Запитання 21

Визначити знак добутків: 

1) –56 ⋅ (–5 ) ⋅ (–215) ⋅ 139 ⋅ (–25) ⋅ (–4)

2) 36 ⋅ (–58 ) ⋅ (–415) ⋅ 19 ⋅ (–5) ⋅ (–2)

варіанти відповідей

1) +

2) –

  

1) –

2) –

1) –

2) +

 

1) +

2) +

Запитання 22

Спростіть вираз:

–0,3α ⋅ (–1,4b)

варіанти відповідей

–4,2αb

 

  0,52αb

  

  –0,42(α+b)

 

  0,42αb

Запитання 23

Яка з властивостей множення використана:

– 6⋅(– 3а + 9b) = 18а – 54b

варіанти відповідей

сполучна властивість

  

переставна властивість

 

розподільна властивість

 

неможливо визначити

Запитання 24

Піднесіть до кубу число:

(–3)3 =

варіанти відповідей

9

 

  –9

 

  27

  

  –27

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест