Обчисліть зручним способом:
0,8 ⋅ (–2) ⋅4 ⋅ (–50)=
Обчисліть
–0,025 ∙ (–10)=
Виконайте множення
–0,25 ∙ 1,03 ∙ (–4) =
Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність
12 ⋅ 135 ⋅ (–148) ⋅ (–1593) __ 0
Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність
–15 ⋅ (–14) ⋅ 37 ___ –15 ⋅ 14 ⋅ 37
Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність
–8 ⋅ 117 ⋅ 4967 ___ –5 ⋅ (–2156) ⋅ 139
Визначити знак добутків:
1) –56 ⋅ (–5 ) ⋅ (–215) ⋅ 139 ⋅ (–25) ⋅ (–4)
2) 36 ⋅ (–58 ) ⋅ (–415) ⋅ 19 ⋅ (–5) ⋅ (–2)
Обчисліть зручним способом: 0,8 ⋅ (-2) ⋅4 ⋅ (-50);
Обчисліть
–0,025 ∙ (–10)=
розв'язати рівняння
10 - 2(7-х)=8
Розв'яжіть рівняння
-5,2х ⋅ (-2) = 104
Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність
12 ⋅ 13 ⋅ (-14) ⋅ (-15) __ 0
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома