множення раціональних чисел

Додано: 17 березня 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 18 разів
26 запитань
Запитання 1

Спростіть вираз 5а-12+7-7а

варіанти відповідей

-5+2а

2а-5

-5-2а

2а+5

Запитання 2

Обчисли (-4)3 =

варіанти відповідей

12

64

- 64

- 12

Запитання 3

Обчислити


(-9+(-11)):(8-3)

варіанти відповідей

-4

4

100

-10

Запитання 4

Обчислити

варіанти відповідей

-1/3

3

-3

-1/48

Запитання 5

Обчислити

варіанти відповідей

60

-60

30

-30

Запитання 6

Обчислити

варіанти відповідей

-35

-15

-1/3

-10

Запитання 7

Обчислити

варіанти відповідей

-2

2

6

18

Запитання 8

Обчислити

варіанти відповідей

1

-1

-16

16

Запитання 9

Визначте коефіцієнт виразу -2⋅34а⋅(-2)

варіанти відповідей

34

-136

136а

136

Запитання 10

Визначте знак добутку, якщо 12 додатніх та 7 від'ємних множників

варіанти відповідей

-

+

Визначити неможливо

Запитання 11

5а-22а=

варіанти відповідей

-17

-17а

-27а

27

Запитання 12

3,4⋅100

варіанти відповідей

34

-340

340

0,034

Запитання 13

-4⋅6

варіанти відповідей

24

-24

-12

12

Запитання 14

Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність

12 ⋅ 13 ⋅ (-14) ⋅ (-15) __ 0

варіанти відповідей

=

>

<

Запитання 15

Обчислити


18×(-9+7)

варіанти відповідей

-36

36

288

-288

Запитання 16

Обчислити


(10-14)×(16-20)

варіанти відповідей

16

-16

8

-8

Запитання 17

Обчислити


(-5-3):0,5

варіанти відповідей

-16

16

4

-40

Запитання 18

Розв'яжіть рівняння

-5,2х ⋅ (-2) = 104

варіанти відповідей

-52

52

10

-10

Запитання 19

Обчисліть

–0,025 ∙ (–10)=

варіанти відповідей

2,5

-2,5

0,25

-0,25

Запитання 20

Обчисліть зручним способом: 0,8 ⋅ (-2) ⋅4 ⋅ (-50);


варіанти відповідей

32

  

  3,2

  

-  320

  

  320

Запитання 21

Визначити знак добутків: 

1) –56 ⋅ (–5 ) ⋅ (–215) ⋅ 139 ⋅ (–25) ⋅ (–4)

2) 36 ⋅ (–58 ) ⋅ (–415) ⋅ 19 ⋅ (–5) ⋅ (–2)

варіанти відповідей

1) +

2) –

  

1) –

2) –

1) –

2) +

 

1) +

2) +

Запитання 22

Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність

–15 ⋅ (–14) ⋅ 37 ___ –15 ⋅ 14 ⋅ 37

варіанти відповідей

<

>

=

неможливо визначити

Запитання 23

Не виконуючи обчислень, обери знак >, <, =, щоб утворилася правильна нерівність або рівність

–8 ⋅ 117 ⋅ 4967 ___ –5 ⋅ (–2156) ⋅ 139

варіанти відповідей

>

=

<

неможиво визначити

Запитання 24

Обчисліть

–0,025 ∙ (–10)=

варіанти відповідей

2,5

-2,5

0,25

-0,25

Запитання 25

Розкрити дужки

-(а+3с)

варіанти відповідей

-а-3с

а+3с

-а+3с

а-3с

Запитання 26

-5(2с+6)

варіанти відповідей

-10с+30

-10с-30

-10с+6

-10с-6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест