МНУМ МК 1 Основи навчання української мови

Додано: 18 жовтня 2020
Предмет:
Тест виконано: 145 разів
30 запитань
Запитання 1

Наука, що досліджує та визначає зміст, форми організації, технології проведення уроків, застосування методів, прийомів і засобів навчання мови в різних закладах освіти, - це ...

варіанти відповідей

педагогіка

методика навчання мови

лінгводидактика

психологія

Запитання 2

Функціональна частина методики, у якій досліджують закономірності засвоєння мови, розв’язують питання змісту курсу, вивчають труднощі засвоєння матеріалу з мови, визначають принципи і методи навчання, - це ...

варіанти відповідей

теорія навчання

лінгвістика

теорія розвитку мовлення

лінгводидактика

Запитання 3

Сучасна шкільна освіта передбачає такі змістові лінії навчання української мови:

варіанти відповідей

фонетичну, лексичну, морфологічну, синтаксичну

усну, письмову, монологічну, діалогічну

аудіювання, письмо, читання, говоріння

мовленнєву, мовну, соціокультурну

підготовчу, основну, підсумкову

Запитання 4

Навчання української мови в закладах загальної середньої освіти здійснюється протягом:


варіанти відповідей

мовного і мовленнєвого етапів

усного і письмового етапів

факультативних та гурткових занять

початкового, адаптаційного, базового вивчення предметів, узагальнювального періодів

Запитання 5

Спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність та підприємливість (за концепцією Нової української школи) - це...

варіанти відповідей

ключові компетентності

наскрізні вміння

методичні прийоми

цінності навчання

Запитання 6

Яка з названих закономірностей навчання української мови є зайвою:

варіанти відповідей

постійна увага до матерії мови, її звукової системи

розуміння семантики мовних одиниць

використання ігрових технологій навчання

випереджальний розвиток усного мовлення

розвиток мовного чуття, дару слова

Запитання 7

Узагальнювальний етап навчання української мови в 10-11 класах спрямований на:

варіанти відповідей

поглиблення та систематизацію знань з лінгвістики і практичної риторики, підвищення культури мовлення, підготовку до ДПА

початкове вивчення складних лінгвістичних понять

вивчення синтаксису української мови

міжпредметні зв’язки з українською літературою та українознавством

написання контрольних підсумкових робіт

Запитання 8

Шкільний підручник – це ...:


варіанти відповідей

вид лінгвістичної енциклопедії

збірник вправ для самостійної та творчої роботи учнів

спеціальна навчальна книга, де викладено основи знань з української мови відповідно до навчальної програми, а також вправи та завдання

академічне видання для поглибленого вивчення української мови

Запитання 9

Анкетування, спостереження уроків, метод експертної оцінки, метод діагностики, методичний експеримент - це ... методи дослідження методики навчання української мови.

варіанти відповідей

емпіричні

теоретичні

статистичні

психологічні

Запитання 10

Взаємозв’язок у навчанні споріднених і неспоріднених мов, зв’язок у вивченні розділів курсу української мови, комунікативно-діяльнісний підхід, функціонально-стилістичне спрямування - це ... засади навчання української мови.


варіанти відповідей

лінгвістичні

психологічні

загальнодидактичні

специфічні

Запитання 11

Який освітній документ має визначальну цінність для організації навчання української мови?

варіанти відповідей

державний стандарт

навчальна програма

шкільний підручник

конспект уроку

Запитання 12

Яка компетентність визначається чотирма видами діяльності: аудіюванням, говорінням, читанням, письмом?

варіанти відповідей

мовна

мовленнєва

соціокультурна

інформаційна

Запитання 13

Модельні навчальні програми з української мови для 5-6 класів (адаптаційний період базової середньої освіти) укладені для

варіанти відповідей

інтегрованого навчання

шкіл з поглибленим вивченням української мови

Нової української школи

шкіл з естетичним ухилом

Запитання 14

Основні функції підручника – це ..:


варіанти відповідей

гігієнічна, естетична, енциклопедична

навчальна, виховна, розвивальна

інформаційна, систематизаційна, виховна, розвивальна, рефлексивно-корекційна

допоміжна, освітня, комплексна

Запитання 15

Цільові і змістові збіги, що існують між навчальними предметами, - це

варіанти відповідей

внутрішньопредметні зв'язки

міжпредметні зв'язки

навчальний план

компетентнісний підхід

Запитання 16

Як називається технологія змішаного навчання, при якій здобувачі освіти теоретичний матеріал опрацьовують самостійно онлайн, а формування практичних умінь і навичок, а також контроль відбуваються в класі?

варіанти відповідей

технологія розвитку емоційного інтелекту

технологія дистанційного навчання

технологія "перевернутого навчання"

технологія традиційного навчання

Запитання 17

Google Classroom, Zoom, ClassDojo, Classtime, LearningApps.org - це вебресурси, придатні для ... навчання української мови.

варіанти відповідей

самостійного

дистанційного

групового

аудиторного

Запитання 18

Уміння висловлювати свої думки і очікування від співрозмовників, виявляти емпатію, керувати своїми емоціями - це складники ...

варіанти відповідей

успішного говоріння

вдумливого слухання

логічного мислення

емоційного інтелекту

Запитання 19

Критичне мислення, здатність виявляти ініціативу, уміння вирішувати проблеми, здатність співпрацювати в команді - це ...

варіанти відповідей

наскрізні вміння

ключові компетентності

методи навчання

типи навчання

Запитання 20

Предмет "Українська мова" за Державним стандартом базової середньої освіти входить до ... освітньої галузі:

варіанти відповідей

лінгвістичної

мовно-літературної

гуманітарної

українознавчої

Запитання 21

Здатність формувати всі ключові компетентності через розвиток умінь і ставлень та базові знання - це ... освітньої галузі


варіанти відповідей

мета

компетентнісний потенціал

ціннісні орієнтири

вимоги до результатів

Запитання 22

"Очікувані результати», «Зміст навчального предмета» і «Види навчальної діяльності» - це структура ...

варіанти відповідей

модельної навчальної програми

шкільного підручника

лінгвістичної теорії

оцінювання навчальних досягнень

Запитання 23

Умовні позначки в шкільному підручнику належать до апарату

варіанти відповідей

перевірки знань

ілюстрацій

орієнтації

текстового наповнення

Запитання 24

Ілюстрації, фотографії, схеми в шкільному підручнику української мови ...

варіанти відповідей

заважають навчанню

ніяк не впливають на навчання

сприяють навчанню

лише додають краси сторінкам

Запитання 25

Система знань (зокрема лінгвістичних понять), умінь і навичок, визначених навчальними програмами та шкільними підручниками - це ...

варіанти відповідей

принципи навчання української мови

закономірності навчання української мови

форми навчання української мови

зміст навчання української мови

Запитання 26

Засвоєння культурних і духовних цінностей різних народів, оволодіння нормами поведінки, вихованню особистості - це завдання ... змістової лінії.

варіанти відповідей

мовної

мовленнєвої

соціокультурної

діяльнісної

Запитання 27

Комунікативне навантаження мовних одиниць, вивчення мовних одиниць з опорою на текст, урахування різних функцій української мови, текстоцентризму - це ... принципи навчання української мови.

варіанти відповідей

загальнодидактичні

лінгвометодичні

виховні

розвивальні

Запитання 28

Зміст програми з української мови для 10-11 класів передбачено для ...

варіанти відповідей

рівня стандарту та профільного рівня

гуманітарного та негуманітарного рівня

спрощеного та поглибленого рівня

професійного та академічного рівня

Запитання 29

Перелік та опис загальних і професійних компетентностей учителя української мови та літератури подано в ...

варіанти відповідей

Державному стандарті базової середньої освіти

Професійному стандарті вчителя ЗЗСО

Типовій навчальній програмі

Навчальному плані

Запитання 30

Формування пам’яті, критичного мислення, навичок групової і парної співпраці, творчих здібностей, умінь складати план - це приклади ...

варіанти відповідей

навчальної мети уроку

розвивальної мети уроку

виховної мети уроку

організаційної мети уроку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест