Середовище програмування Scratch

Додано: 17 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 170 разів
18 запитань
Запитання 1


Що означає ця команда?

варіанти відповідей

Створити змінну

Показати значення змінної

Приховати значення змінної

Видалити змінну

Запитання 2

Що робить цей фрагмент скрипта?

варіанти відповідей

Програміст задає значення змінної

Користувач змінює значення змінної

Користувач задає значення змінної

Програміст змінює значення змінної

Запитання 3

Що робить ця команда?

варіанти відповідей

Програміст задає значення змінної

Пограміст виводить значення змінної

Користувач задає значення змінної

Програміст виводить відповідь

Запитання 4

Яке призначення блоку команд?

варіанти відповідей

Змінити значення змінних в арифметичному виразі

Виконати над змінними арифметичну операцію

Додати змінні

створити формулу для двох змінних

Запитання 5

Яке призначення блоку команд?

варіанти відповідей

Змінити значення змінних

Порівняти значення змінних

Додати змінні

Записати нерівність чи рівняння

Запитання 6

Оберіть правильне твердження для фрагменту скрипта

варіанти відповідей

Значення змінної залежить від кількості виконань циклу

Значення змінної задає кіькість виконань циклу

Змінна є лічильником циклу

Зміна знаходиться в тілі циклу

Запитання 7

Оберіть правильні твердження для фрагменту скрипта

варіанти відповідей

Задається початкове значення швидкості

Змінюється значення швидкості

Це дії зі змінною в тілі циклу

Це дії зі змінною перед виконанням циклу

Запитання 8

Оберіть правильні твердження для частини скрипта

варіанти відповідей

Задається початкове значення швидкості

Змінюється значення швидкості

Це дії зі змінною в тілі циклу

Це дії зі змінною перед виконанням циклу

Запитання 9

Як виглядає частина скрипта плавного переміщення на 20 кроків

варіанти відповідей
Запитання 10

Як виглядає частина скрипта переміщення з імітацією руху?

варіанти відповідей
Запитання 11

Як виглядає частина скрипта для реакціїї на досягнення краю екрану

варіанти відповідей
Запитання 12

Що потрібно зробити для моделювання руху на площині з перешкодами?

варіанти відповідей

Обрати спосіб керування об’єктом

Вибрати красивий спрайт

Визначити реакцію об’єкта при взаємодії з перешкодою

Визначити положення перешкоди

Запитання 13

Оберіть правильні твердження для частини скрипта

варіанти відповідей

Опрацьовується подія зіткнення з перешкодою червоного кольору

При зіткненні з червоним кольором змінюється образ об'єкта

Об'єкт прямує до перешкоди червоного кольору

Це опрацювання дотику до перешкоди

Запитання 14

Оберіть правильні твердження для частини скрипта

варіанти відповідей

Опрацьовується подія зіткнення з перешкодою зеленого кольору

Перешкода зупиняє рух об'єкта

Перешкода сповільнює рух об'єкта

Об'єкт падає до зіткнення з перешкодою

Запитання 15

Як можна використати частину скрипта

варіанти відповідей

Для підрахунку набраних балів

Для опрацювання події зіткнення з об'єктами

Для встановлення початкового значення балів

Для імітації руху

Запитання 16

Оберіть правильні твердження

варіанти відповідей

Швидкість зменшується при "наїзді" на перешкоду

Швидкість збільшується при "наїзді" на перешкоду

Швидкість об'єкта залежить від наявності перешкоди

Імітується "виліт" машинки за трасу

Запитання 17

Якщо ввести "-5" то Scratch говоритиме

варіанти відповідей

пар

лід

рідкий

Запитання 18

Що таке змінна?

варіанти відповідей

величина, яка приймає різні значення

число в рівнянні

відрізок

команда у Scratch

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест