Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі і всієї кредитної системи в руках держави – самі по собі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії».
В уривку вказано на
У якому році було проголошено курс на індустріалізацію?
Плакат 1930-х років є джерелом для визначення:
Що стало наслідком розгортання в СРСР стаханівського руху?
Що стало причиною провалу політики форсованої індустріалізації?
У якому році відбувся процес у «Шахтинській справі»?
Який процес відтворює зображення?
Теорія про «посилення класової боротьби по мірі просування до соціалізму» була ідеологічним обґрунтуванням для:
З якою метою партійно-радянське керівництво розповсюджувало зображені плакати?
Підбиваючи підсумки «шахтинської справи», Й.Сталін висунув тезу, яка стала визначальною для подальшої політики:
Постанова РНК УСРР про занесення на «чорну дошку» колгоспів за «злісне саботування хлібозаготівель» призвело до
Про яке явище радянського життя кінця 1920–1930-х рр. йдеться:
«Тих, хто чинив найупертіший опір, розстрілювали або масово вивозили в табори примусової праці на Північ Росії чи до Сибіру. Решту позбавляли всієї їхньої власності (включаючи хату й особисті речі), залишаючи їх напризволяще... Сотні тисяч селян разом із сім’ями виганяли з домівок, саджали у товарні потяги й вивозили за тисячі кілометрів...»
12. Визначити наслідки суцільної колективізації?
Визначте джерела індустріалізації.
Метою суцільної колективізації було:
З поданого переліку оберіть події, що відбулися після Голодомору:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома