модернізація України

Додано: 16 квітня 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 105 разів
16 запитань
Запитання 1

Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.

«Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі і всієї кредитної системи в руках держави – самі по собі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії».

В уривку вказано на


варіанти відповідей

А) джерела індустріалізації

Б) наслідки індустріалізації

В) етапи індустріалізації

Г) причини індустріалізації


Запитання 2

У якому році було проголошено курс на індустріалізацію?


варіанти відповідей


А) 1925

Б) 1927

В) 1928

Г) 1929

Запитання 3

Плакат 1930-х років є джерелом для визначення:


варіанти відповідей

А) причин індустріалізації

Б) джерел індустріалізації

В) масштабів індустріалізації

Г) переваг індустріалізації


Запитання 4

Що стало наслідком розгортання в СРСР стаханівського руху?


варіанти відповідей

А) уведення кримінальної відповідальності за запізнення на роботу;

Б) заборона робітникам самовільно залишати підприємство;


В) підвищення норм виробітку продукції;

Г) запровадження семиденного робочого тижня.

Запитання 5

Що стало причиною провалу політики форсованої індустріалізації?


варіанти відповідей

А) назрівання Другої світової війни

Б) нереальність планових показників

В) упровадження колгоспної системи

Г) використання примусової праці.

Запитання 6

У якому році відбувся процес у «Шахтинській справі»?

 


варіанти відповідей

А) 1925 

Б) 1927 

В) 1928 

 Г) 1930

Запитання 7

Який процес відтворює зображення?

варіанти відповідей

А) "великий терор"

Б) голодомор

В) індустріалізація

Г) формування культу особи

Запитання 8

Теорія про «посилення класової боротьби по мірі просування до соціалізму» була ідеологічним обґрунтуванням для:

варіанти відповідей

А) прискорення індустріалізації

Б) суцільної колективізації

В) посилення репресій

Г) переозброєння армії


Запитання 9

З якою метою партійно-радянське керівництво розповсюджувало зображені плакати?


варіанти відповідей

А) засвідчити єдність партії та народу;


Б) переконати радянське суспільство в перевагах соціалізму над капіталізмом;

В) продемонструвати високі темпи розвитку промисловості;

Г) мобілізувати робітничий клас на трудові рекорди та подвиги.

Запитання 10

Підбиваючи підсумки «шахтинської справи», Й.Сталін висунув тезу, яка стала визначальною для подальшої політики:


варіанти відповідей

А) «Можливість побудови соціалізму в одній, окремо взятій країні»

Б) «жити стало краще, жити стало веселіше»

В) «теперішнє покоління радянських людей житиме при комунізмі»

Г) «класова боротьба буде загострюватися по мірі просування до соціалізму»

Запитання 11

Постанова РНК УСРР про занесення на «чорну дошку» колгоспів за «злісне саботування хлібозаготівель» призвело до


варіанти відповідей

А) конфіскації всього продовольства й посівного фонду, припинення постачання товарів

Б) ліквідації «куркулів» і «підкуркульників», виселення решти селян до Сибіру

В) надання екстреної продовольчої допомоги членам колгоспу за рахунок селян-одноосібників

Г) вилучення господарського реманенту та примусова відправка на промислові новобудови

Запитання 12

Про яке явище радянського життя кінця 1920–1930-х рр. йдеться:

«Тих, хто чинив найупертіший опір, розстрілювали або масово вивозили в табори примусової праці на Північ Росії чи до Сибіру. Решту позбавляли всієї їхньої власності (включаючи хату й особисті речі), залишаючи їх напризволяще... Сотні тисяч селян разом із сім’ями виганяли з домівок, саджали у товарні потяги й вивозили за тисячі кілометрів...»

варіанти відповідей

А) розкуркулення  

 

Б) репресії 

В) обезземелення

 Г) переселення

Запитання 13

12. Визначити наслідки суцільної колективізації?


 


варіанти відповідей

А) ліквідація індивідуального селянського господарства, злам основних устоїв

Б) стрімке зростання с/г виробництва, матеріального добробуту селянства.

В) запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами.

Г) «прикріплення» селян до колгоспів безпаспортним статусом.

Д) багатомільйонні демографічні втрати.

Е) інтенсифікація с/г праці, освоєння нових земель.

Є) розширення мережі селянських збутових, кредитних спілок, товариств.

Запитання 14

Визначте джерела індустріалізації.


варіанти відповідей

А) створення системи трестів та концесій;

Б) денаціоналізація промисловості;

В) збільшення вивозу за кордон нафти, лісу, зерна;

Г) внутрішні примусові державні позики;

Д) відмова від політики «ножиць цін»;

Е) соціалістичне змагання;

Є) репарації з Німеччини та її союзників.

Запитання 15

Метою суцільної колективізації було:


варіанти відповідей

А) зміцнення матеріально-технічної бази с/г виробництва

Б) допомога держави процесу колгоспного будівництва, удосконалення агротехніки

В) встановлення державного контролю над с/г виробництвом, використання його ресурсів для модернізації господарства

Г) подолання продовольчої кризи в країні, інтенсифікація с/г виробництва

Запитання 16

З поданого переліку оберіть події, що відбулися після Голодомору:


варіанти відповідей

А) різке зменшення кількості індивідуальних господарств.

Б) запровадження бригадно-ланкового методу господарювання.

В) суттєве збільшення кількості МТС.

Г) продаж техніки МТС колгоспам.

Д) запровадження в дію другого п’ятирічного плану.

Е) запровадження погектарного принципу хлібозаготівель.

Є) розширення мережі селянських кооперативів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест